Alla inlägg under september 2011

Av Lisettan - 7 september 2011 17:33

Jag är så jävla ledig idag! De är helt underbart skönt:) Mamma och pappa har varit här på kaffe samt lämnat min nya vita hatthylla, killen skruva upp den på en gång och den passa som handen i handsken. Tog bara "efter" bilder, skulle ha tagit före bilder så skulle ni få se hur gräsligt de såg ut innan. Men ni kan få efter bilderna sen, för nu håller jag på och bakar bröd. Första gången i mitt liv, jag gör det helt själv. Metropol på högsta volym och bröd bak här hemma is the shit ;)  Oj nu vart tvätten färdig. Skriver mer senare.



Ingen kan spela så skön musik Metropol  Som:)


(de går att trycka på "metropol" så kan ni oxå höra, fattar inte varför den inte blir en annan färg eller understreck osv :S )

Av Lisettan - 6 september 2011 23:48

Hej Alla Gosingar!:)Äntligen hemma från jobbet och världens skit hem resa. Japp de har hänt igen. Stod ute i jävla now where (gryta) de e mörkt o de e helt jäkla öde. Man kunde till och med höra vinden, myrorna på gatorna och buskarna blåsa. Då kommer 3 typ 18:åringar de busvislar och jag blir lite små stessad vid de här laget. Ringer hysteriskt till killen och säger bestämt FIXA SKJUSS NU! bussen skulle ta mig ytterligare 30 min innan den kom (SUCK!) Killarna sticker och nu r jag heeelt själv. Öde igen.. O de känns liiite bättre, då kommer en man i 50 år ålder, hela hans schargong (ingen anning hur de stavas) stil, aura, sätt, kroppsspråk skrek: SKUM JÄVEL. Han ställer sig 3 meter bort och glor. Jag glor tillbaka o helt plötsligt "eye boullar" vi. Då kommer de upp en bil med 2 "gangstrar" i.. De ställer sig utanför o röker. Gubben börjar då sakta o gå.. TILL EN BUSKE! där står han o tittar på mig. Jag blir noijig. Går fram till gangstrarna o ber om en cigg. De e shyssta o get mig. Gubben verkar vänta in dom o jag blir stressad. Stackars min vän i luren hon borde tro ja e helt konstig.. För vi de här laget famla jag bara. Nu börjar gubben gå fram mot mig igen.. Han kollar på mig hela tiden o går väldigt sakta. Han ser killarna och går ett annat håll, men han kollar bak hela tiden o kollar på mig. Tacka Gud för att killarna va där. Jag ringer i panik till killen o han va på väg nu. De går typ 2 minuter och gubben kommer IGEN!! han kollar läget o kollar på mig igen hela tiden. Usch de va så obehagligt. Då kommer killen. Jg hoppar in i bilen och är uppe i vara så klart. Ärligt. Vilken 50 årig gubbe håller på så?! Jag mennar vem gör nå sånt. Fan jag skulle ha filmat den jäveln! Jag blev Liiiiiiivräd kan jag ju säga. Varför gör man så?! Jag blir så förbannad. Nä nu MÅSTE jag ta körkortet -därmedbasta. Hör i bakgrunden att de går dåligt på pokern så nu blire kvälls fika o film:) plus att de e rätt drygt o skriva från mobilen. Sov gott o dröm sött alla! Puss..

Av Lisettan - 6 september 2011 10:18

Hallå! Ligger i min nya säng, njuter och funderar. De känns lite som allt har gått i razer fart. Fast endå sjukt sakta. Jag har lixom inte hunnit andas. Jag jobbar och jobbar, jag menar när jag inte jobbar, då jobbar jag. Hänger ni med ;)Jag måste åka på semester helt enkelt! :D Nä ska väl hoppa upp ur sängen och fixa o trixa lite här hemma innan jag börjar jobba. Men ska bara ligga och dra mig 5 minuter till... :)

Av Lisettan - 5 september 2011 16:55

Äntligen har vi fått våran internet PLUS en ny säng btw :)))))))))


 

Av Lisettan - 4 september 2011 23:42

•●♥♥●• Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande ögon, min uppgift är att le.
Älska mig, hata mig, det är upp till Dig.
Jag behandlar människor som de behandlar mig!
Jag gör fel ibland och ibland har jag säkert inte full koll.
Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst! •●♥♥●•   

 


I have finally discovered what is wrong with my brain:
on the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left. Haha den va lite kulig ju !




 

Av Lisettan - 4 september 2011 22:41

Måste skriva av mig/ner de här..

Ikväll när jag va ute och gick med Dibo, så gick jag en lång skogsväg, typ.. Pratade i telefon och var väldigt "inne" i mitt samtal.

Då cyklar de förbi en kille i 20års åldern nånting, jag tittar på han och lägger märke till han.

Min hund går in bland buskarna och jag står vänd till min hund. Då känner jag hur någon tar mig på baken. Jag skriker till och stelnar. Jag hinner vända mig om och han hoppar upp på cyklen igen och sticker. DEN JÄVLEN tänker jag. Vid den här stunden blir jag föbannad och eftersom de är en lång väg man bara kan åka så cyklar han framför mig. Jag går efter han och tänker NU JÄVLAR ska han få smaka på min hunds käkar.


När ja går där efter han, börjar han cykla saktare och cyklar i siksak typ.. som han inte bryr sig han tittar bak och då bestämmer jag mig för att gå hem ist.

Jag ser mig efter och ser att han cyklar omkring där som en riktig äckel männsika.


Jag säger bara en sak: FYYY FAN för äckliga männsikor som han!!! Nu kanske de inte va värsta grejen, men de äckliga och läskiga var att han verkligen cykla förbi mig först och vänder för att sedan taffsa på mig. vem fan gör nått sånt?? PSYKFALL!


jag menar de finns andra tjejer som kanske mår skit dåligt av sånt här, som kan bli riktigt ledsena, rädda och upprörda!

Vänta bara om jag får syn på han igen. Nu blev de lite koas här ang. de men tystade ner de rätt snabbt. Inget man kan göra nu..


Jag tyckte situationen var bara obehalglig och jag får fortfarande ryssningar när ja tänker på de.

Av Lisettan - 4 september 2011 18:16

Bläääää va de e tråkigt att vika tvätt...!!! PLUS att jag har redan gjort mer än halva... GHA!!  

Av Lisettan - 4 september 2011 00:25

  • Shit PommFrit va jag har varit duktig nu. Skrivit massvis i bloggen ju! Nu blev de nå konstigt här med texten och massa punkter, men den verkar inte kunna ändra på sig, så ni får helt enkelt stå ut med oröran ;) tänkte i alla fall skriva ut hela om någon skulle vilja ha den eller ge bort den. Nu ska jag slumra till vid Tv:n tänkte jag så: Im out! Sov gott alla Boss Boss!
  •  
  •  
  • 30 dagars utmaningen!
  • Teman för de här dagarna:
    Day 01 – Introduce yourself
    Day 02 – Your first love
    Day 03 – Your parents
    Day 04 – What you ate today
    Day 05 – Your definition of love
    Day 06 – Your day
    Day 07 – Your best friend
    Day 08 – A moment
    Day 09 – Your beliefs
    Day 10 – What you wore today
    Day 11 – Your siblings
    Day 12 – What’s in your bag
    Day 13 – This week
    Day 14 – What you wore today
    Day 15 – Your dreams
    Day 16 – Your first kiss
    Day 17 – Your favorite memory
    Day 18 – Your favorite birthday
    Day 19 – Something you regret
    Day 20 – This month
    Day 21 – Another moment
    Day 22 – Something that upsets you
    Day 23 – Something that makes you feel better
    Day 24 – Something that makes you cry
    Day 25 – A first
    Day 26 – Your fears
    Day 27 – Your favorite place
    Day 28 – Something that you miss
    Day 29 – Your aspirations
    Day 30 – One last moment

Ovido - Quiz & Flashcards