Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Vilka problem.

Av Lisettan - 21 september 2011 18:42

Nyss inkommen från en låååång promenad med hunden, härligt var det!:) har jobbat hela dagen lång äntligen dax för middag och lite slapp häng. Shitpommfrite va ja e laaaat (ops!:) leta nyss efter godis i skåpet eller nått gott, Hahaha jag kan lova er att vi har ALLT: bilar, lösgodis, chips, popcorn, Marabou kakor, bullar, lakris, tuggumi U NAME IT !!!! Men endåååå kan jag inte hitta de jag e sugen på!? Frustrerande-ja. Nästan så de värt att ta kort på vårar synda skåp ! Skrämmande ;) Jaha.. Ska faktiskt moffa lite honungs melon nu kanske göra en bit mat och ringa lite roliga samtal så ching ching alla PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards