Alla inlägg under februari 2011

Av Lisettan - 28 februari 2011 22:23

Jag hatar att drömma om killen och otrohet. Hela dagen blir sabbad.. eller nja.. morgonen. Jag vakna upp idag sååååå förbannad på han. Vill bara dräma till han när han låg där och sussa så söt. Men som sagt, de gick över efter en timme eller två. Idag har jag jobbat och haft en toppen dag faktiskt.


Ikväll gjorde jag och killen den persiska maten som vi alltid gör. Sitter förtillfället och väntar på han, då han e ute o går med Dibo. ÅÅÅÅÅ hoppas han kommer snart då jag e sJUUUUUUUUKT hungrig!!


DEN EVIGA VÄNTAN som jag HATAR! men snart så e den över, så tjolavipen. Hörs imon i guess ;) PUSS!


 P.S

  GRATTIS L PÅ DIN DAAG !!   

  



Av Lisettan - 27 februari 2011 13:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 27 februari 2011 00:02

haha, märks de att jag har tråkigt här hemma!? hehe!!

Jag DÖR om jag ska vara ärlig. Jag har nog lyckats. Lyckats haft världen, eller nää universums tråkigaste dag EVER!

Jag som annars älskar att vara själv.. hm...


Ja ja.. har iaf sökt lite jobb idag (nu) trött som jag är..

Jag hittade en annons som "jag" verkligen gillade. Skrev till den snabbt! När jag skickat i väg den, tänkte jag mycket på aftonbladet.. hm... Kollade upp de jag skickat.. Då hade jag skrivit fel!! Såg eran annons från Aftonbladet (WTF SANNA) de enda jobbet "jag" VERKLIGEN tyckte va nått och så klantar jag mig som vaaaanligt, Jaja.. Nu ska jag titta på tjej film nombro 2..

Kan ju säga att filmen som jag skrev om igår SÖG. "you agian"eller va den hette.. Idag ska jag se "love Happens" Hoppas den e bättre!! :) Sussa söt alla där ute i kylen KYLAN MENA JAG! jag och min jäkla dyselexi (INGEN ANING HUR DE STAVAS) plus att jag e gigantiskt trött.. hahaha! CIAO!


 

Av Lisettan - 26 februari 2011 22:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 26 februari 2011 21:17

HUR KAN MAN VARA SÅÅÅÅ UTRÅKAD SOM JAG E !!!!!!

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!   

Av Lisettan - 26 februari 2011 15:50

Lördag och underbart väder! I morse när jag var ute och rasta hunden så kände jag vår kännslor. För första gången så hade väder människorna rätt. Snön har gått bort massor och de va sol hel dagen lång. Om jag får vår känslor? De kan ni räkna med.

Jag var en stor optimist när jag ringde nära och kära i morse, sa till alla glatt att nu äntligen kommer våren.. Men fick bara massa suckar tillbaka och menningar som "nä sanna de kommer komma mer snö" jag förstår dom! Men jag väljer att vara en optimist, naiv och tro blint på att de är NU våren BÖRJAR komma, nu får vi bara hålla tummarna och hoppas på att jag inte blir lurad IGEEEEN..:)


Jahaa lördag, löning och rätt shysst väder.. Här sitter jag. Uttråkad som fasiken! Ska snart göra middag, så tråkigt att göra de till sig själv bara. Men de e bara för en dag sen kommer killen hem. Så I Fix. Sen har jag lovat dum som jag va att rensa ut två av våra garderober. Sysselsättning och ett måste, så lika bra och börja. Hörs Snart igen! Ching!


 

Av Lisettan - 25 februari 2011 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards