Direktlänk till inlägg 4 september 2011

30 dagars utmaningen!

Av Lisettan - 4 september 2011 00:25

  • Shit PommFrit va jag har varit duktig nu. Skrivit massvis i bloggen ju! Nu blev de nå konstigt här med texten och massa punkter, men den verkar inte kunna ändra på sig, så ni får helt enkelt stå ut med oröran ;) tänkte i alla fall skriva ut hela om någon skulle vilja ha den eller ge bort den. Nu ska jag slumra till vid Tv:n tänkte jag så: Im out! Sov gott alla Boss Boss!
  •  
  •  
  • 30 dagars utmaningen!
  • Teman för de här dagarna:
    Day 01 – Introduce yourself
    Day 02 – Your first love
    Day 03 – Your parents
    Day 04 – What you ate today
    Day 05 – Your definition of love
    Day 06 – Your day
    Day 07 – Your best friend
    Day 08 – A moment
    Day 09 – Your beliefs
    Day 10 – What you wore today
    Day 11 – Your siblings
    Day 12 – What’s in your bag
    Day 13 – This week
    Day 14 – What you wore today
    Day 15 – Your dreams
    Day 16 – Your first kiss
    Day 17 – Your favorite memory
    Day 18 – Your favorite birthday
    Day 19 – Something you regret
    Day 20 – This month
    Day 21 – Another moment
    Day 22 – Something that upsets you
    Day 23 – Something that makes you feel better
    Day 24 – Something that makes you cry
    Day 25 – A first
    Day 26 – Your fears
    Day 27 – Your favorite place
    Day 28 – Something that you miss
    Day 29 – Your aspirations
    Day 30 – One last moment

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards