Alla inlägg under maj 2011

Av Lisettan - 28 maj 2011 20:38


KLOCKREN reklam, hahahahahahahahahahahaha!! :)

Av Lisettan - 28 maj 2011 16:32

Precis hem kommen från akuten.. (ser ut som ja stryper han) men han sover så. Vi ska mysa vidare nu jag och min underbara mys hund dibo <3 :) 

 
Av Lisettan - 27 maj 2011 23:11

Min o killens kväll ser ut så! Ingen dålig godis låda va :P hehe!! Ska sätta på en riktig snyftar film, sätta mig under min favorit filt och böla massor!Vi tjejer kan va sååå löjliga men de är sååå skönt, ibland! ;) Så nu ska ja njuta av att få ut lite känslor, haha. Så jag säger: out 

 
Av Lisettan - 25 maj 2011 23:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 25 maj 2011 17:47


Hejsan hej hemskt mycket hej.

Då va man tillbaka i "storstaden" faktiskt ganska skönt måtte ja säga :)

Idag är det bio på schemat! Känns som de va ÅÅÅÅÅR sen jag gick på bio. Med vädret som är fram o tillbaka, så lika bra o köra på säkra kort o gå på bio.

De som e lite tråkigt, är att de finns typ inge bra filmer o se längre... ööööö???

jaaa ja, jag hår hålla tummar o tår (och hoppas inga blir skärda i dag) att THOR filmen e så bra som trailern är!

Måste rusa. Ching!

Av Lisettan - 23 maj 2011 20:58

 



OJ OJ OJ NNUU händer det grejer det!

Helt otroligt, hur allt kan klaffa på en o samma gång! Ja vi får helt enkelt HOPPAS allt går till väga nu !!!!

Av Lisettan - 22 maj 2011 14:13

Igår va jag med Lilian hela dagen och kvällen tillbringade jag med min kära telefon kamrat Ida.

Idag är det söndag, som visa kanske vet.. haha.. Och jag läääääängtar nått enormt till imon. Nu är jag så där jobbig igen, men måste prata lite i gåtor. Imon får vi reda på massa viktiga saker, och på tisdag kväll åker jag till Västerås! härligt!! Ska faktiskt gå på en intervjuv, PLUS att ja ska kolla på klänning som ja kanske ska ha på bröllop nästa helg. Svårt de där med kläning när man har gått upp lite, men de e bara gö de bästa av de :)) Om jag nu ens kommer iväg på bröllopet :( massor o fixa ju... jaa vi får la se helt enkelt.


Så idag nu, sitter jag här på min balle och styr upp saker som borde gjorts för länge sen. Men nu har jag tagit tag i det här och svarat på massvis med VIKTIGA mail. Skönt faktisk. Alltid skönt och boka av såna tråkiga måste grejer.


Nu ska ja söka mig lite mer jobb.

Så vi hörs :)))))))))))))))))


Ovido - Quiz & Flashcards