Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Rubrik saknas

Av Lisettan - 6 september 2011 23:48

Hej Alla Gosingar!:)Äntligen hemma från jobbet och världens skit hem resa. Japp de har hänt igen. Stod ute i jävla now where (gryta) de e mörkt o de e helt jäkla öde. Man kunde till och med höra vinden, myrorna på gatorna och buskarna blåsa. Då kommer 3 typ 18:åringar de busvislar och jag blir lite små stessad vid de här laget. Ringer hysteriskt till killen och säger bestämt FIXA SKJUSS NU! bussen skulle ta mig ytterligare 30 min innan den kom (SUCK!) Killarna sticker och nu r jag heeelt själv. Öde igen.. O de känns liiite bättre, då kommer en man i 50 år ålder, hela hans schargong (ingen anning hur de stavas) stil, aura, sätt, kroppsspråk skrek: SKUM JÄVEL. Han ställer sig 3 meter bort och glor. Jag glor tillbaka o helt plötsligt "eye boullar" vi. Då kommer de upp en bil med 2 "gangstrar" i.. De ställer sig utanför o röker. Gubben börjar då sakta o gå.. TILL EN BUSKE! där står han o tittar på mig. Jag blir noijig. Går fram till gangstrarna o ber om en cigg. De e shyssta o get mig. Gubben verkar vänta in dom o jag blir stressad. Stackars min vän i luren hon borde tro ja e helt konstig.. För vi de här laget famla jag bara. Nu börjar gubben gå fram mot mig igen.. Han kollar på mig hela tiden o går väldigt sakta. Han ser killarna och går ett annat håll, men han kollar bak hela tiden o kollar på mig. Tacka Gud för att killarna va där. Jag ringer i panik till killen o han va på väg nu. De går typ 2 minuter och gubben kommer IGEN!! han kollar läget o kollar på mig igen hela tiden. Usch de va så obehagligt. Då kommer killen. Jg hoppar in i bilen och är uppe i vara så klart. Ärligt. Vilken 50 årig gubbe håller på så?! Jag mennar vem gör nå sånt. Fan jag skulle ha filmat den jäveln! Jag blev Liiiiiiivräd kan jag ju säga. Varför gör man så?! Jag blir så förbannad. Nä nu MÅSTE jag ta körkortet -därmedbasta. Hör i bakgrunden att de går dåligt på pokern så nu blire kvälls fika o film:) plus att de e rätt drygt o skriva från mobilen. Sov gott o dröm sött alla! Puss..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards