Alla inlägg under september 2010

Av Lisettan - 30 september 2010 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 29 september 2010 23:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 29 september 2010 18:58

 

VARSEGOD!   

Nu har jag väntat exackt  24:59 min. Och den här "tack för att du väntar" har sagt de ett ANTAL ggr nu! GHA! blir galen. Ja missar t.o.m min rök paus, me alla tjejerna.. Phuu..

 

Idag har varit en lika händelselös dag som alla andra dagar. Gick upp gick upp, ut på promenad, åt frukost, dusch, sminka mig, sen till jobbet. Kan de bli mer enformigt och tråkigare än vad jag har just nu..

 

Idag ska jag t.om jobba över 2 timmar! Ger mig själv en klapp på axeln, anledningen e en liten jänta som ska ha ett litet kalas en dag, så jag jobbar ihop lite extra timmar så jag kan va ledig dagen efter och den dagen, de ni, de kallar jag SJÄLVDICIPLIN   

 

Så nu har jag lyckats ringa de flesta och smarthuvud som man e, har nästan alla ställen stängt nu. Så morgon dagen vänts med massor av telefonkö, KUL!

 

Bitter, bitter bitter. De e vad ni kan kalla mig idag, nu:

Out!

 

Av Lisettan - 28 september 2010 17:21

Jag vet att detta inlägg e heelt onödigt, för jag har absolut inget vettit att skriva. Mitt Liv, har de då inte hänt något speciellt alls! haha, men skönt e väl de me   

Förutom daten me Mikan i söndags, som ja ser jätte fram emot att se igen nästa helg! KÖL! 

 

Ja som sagt massa onödigt vetande kommer de nu, då jag har dööö tråkigt på jobbet. 

Idag skulle jag egentligen hem till Solan me Jölle. Men de gick sig inte, då jag och min älskling SKA FÅ SKJUSS av några till hans nya jobb!   

Imon börjar stora allvaret, då tar han sina första kliv ut i arbetslivet. Glad för våran skull,ja. 

 

Nä guuu vilket tråkigt inlägg. Ska väl fortsätta jobba. 

Hörs sen kanske! 

Pöss  

 

 



:D

Av Lisettan - 27 september 2010 16:51

To Day Its A God Day!   


Av Lisettan - 27 september 2010 12:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 26 september 2010 13:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 25 september 2010 00:00

Sitter hemma hos Lilian, har mumsat.. gissa 5 ggr. TACOS! sjukt gött! Äntligen helg! Phu! Har en hel del o fixa nu i helgen, och på söndag ska jag träffa en gammal barndomsvän (mikan) ska bli riktigt kulit. På söndag far jag över till henne! Känns faktiskt behövligt, om man nu kan säga så, av olika anledningar. Nu har lilli slutat rökt och film står på schemat.


Out-

Ovido - Quiz & Flashcards