Alla inlägg under september 2011

Av Lisettan - 21 september 2011 18:42

Nyss inkommen från en låååång promenad med hunden, härligt var det!:) har jobbat hela dagen lång äntligen dax för middag och lite slapp häng. Shitpommfrite va ja e laaaat (ops!:) leta nyss efter godis i skåpet eller nått gott, Hahaha jag kan lova er att vi har ALLT: bilar, lösgodis, chips, popcorn, Marabou kakor, bullar, lakris, tuggumi U NAME IT !!!! Men endåååå kan jag inte hitta de jag e sugen på!? Frustrerande-ja. Nästan så de värt att ta kort på vårar synda skåp ! Skrämmande ;) Jaha.. Ska faktiskt moffa lite honungs melon nu kanske göra en bit mat och ringa lite roliga samtal så ching ching alla PUSS!

Av Lisettan - 20 september 2011 15:20

Jaha då blev jag och soffan ett idag då :) haha!! helt otroligt har suttit med ipaden hela dagen idag! Ska nu, för 4:e gången gå till affären !!! Gosch !!!! Ikväll skulle ja egentligen på bort bjuden middag, men vart tvungen och tacka nej i sista sekund. Jag är en hemsk människa jag veeeeet! Men jag e så otroligt trött och frusen så ja trivs nog bäst här hemma förtillfället då de är sista dagen innan killen sticker till sitt nya jobb. (Han jobbar borta, sover borta 3 nätter!!) Så ja måste krama han lite extra idag!!! Nä nu blide de affären sen kommer killen! Puss på er :)

Av Lisettan - 20 september 2011 12:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 20 september 2011 12:04

Hur lyckas jag att alltid vara så glömsk? blir lite smått galen på mig själv?! Imorse gick ja snällt till affären för att jag ville äta frukost med mackor. Done ! Kom hem gick ut med Dibo och väl ine igen "hundmat!" Etter mitt så kallade uppvaknande igår tänkte ja glatt "ta cykeln till affären-glatt" tänkt och gjort. Done! Väl hemma, ska sätta mig och äta ville ja gå på toa.. Mmmmm jooooo SJÄLVKLART har jag glömt toa papper GHA!!!! stryp mig, nån. Snälla ?! När tappade jag minnet?? Hur gjorde jag de och varför?? Jag kommer fan inte ihåg ;)

Av Lisettan - 18 september 2011 22:21

Har fått låna en iPad! Tills våran data e tillbaka, känns lite taskigt o ge en ny apparat sen får vi till våran ruttna gammla data.. Vi får väl hoppas den e på lagning länge ;) killen sitter med andra data och spelar lite, och jag spelar massa spel på ipaden! Kulit! Nä nu ska ja fortsätta upptäcka den här mokafjongen.. Ett stort minus som jag redan har märkt är att när jag byter sida från den här då loggas jag ut?!?! Liiiiite frustrerande. Nämåste sussa nu ska ju upp o jobbe i morgon PLUS Åsby! Wii!! Och nu: god super natt alla! Puss!!!!!!!

Av Lisettan - 17 september 2011 10:27

 

Todelilo:)

Lediga helgen e kommen! Synd bara att man blir så otroligt trött så fort man blir ledig. Idag ska jag faktiskt ner till stan, down town i vässe! hehe.. Faktiskt första gången sen jag flyttat hem. Ska bli en dag fylld med Marisol:) härligt värre. Sen bär de av hem till mig och slappis i soffan. Man är väl helt död efter ett pass på stan, de brukar jag i alla fall vara.

Nä om man ska ta och klä på sig och börja bli människa igen.. kan ju säga att jag vart inne i zombie stuket sen igår eftermiddag, på tiden nu och börja bli levande, i guess! Hörs nog senare rarings BOSS BOSS!!! :)))))))))))

Av Lisettan - 15 september 2011 23:35

ÄRLIGT kolla va ja knäcker!!! ;) Adda mig om nån vill/vågar gå en martch, mitt namn e dib0 (me en nolla, ja) på worldfeud mohahahaha! Nu ska ja faktiskt sova! Go natt och sov gott alla raringar puss

Av Lisettan - 15 september 2011 23:30

Jag som skulle sova?!?! ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards