Alla inlägg under april 2011

Av Lisettan - 28 april 2011 17:12

 

Ja o Lilian tog paus från jobbet, gick upp på våran balle o njöt.

Överspända o jävliga, behövde vi en rejäl paus kände vi ;)

På jobbet e de galet mycket tysta inre intriger just nu. Händer små grejer hela tiden.. Tror vårat möte kommer göra oss gott..

Back 2 Work!



Av Lisettan - 27 april 2011 20:47

Jaha, då har man fastnat igen.. Kär o galen i den här underbara låten. Videon e hur skön som helst, älskar allt i den.. Och JAPP den går om o om o om o ooooom igen här hemma!!

Älskar dansen, älskar hur videon e upplag o adel (hon som sjönger) e grym, hennes känsla, ja grym video & låt!



BECAUSE I LooooooooooooVE IT !!!!



Av Lisettan - 27 april 2011 18:50

 



Jag har varit förvirrad länge nu, vad jag ska göra med min vardag. Idag hade jag ett litet samtal med lilla fröken L. Hon sa saker som satte pricken över i:t, satte ihop pusselbitarna och gav mig "just-så/de (!)" känslor. Va skönt och få allt bekräftat och att min lilla förvirrning blev klar till sist. Kanske va nå sånt jag helt enkelt behövde   


Av Lisettan - 26 april 2011 22:43

Igår, hade jag VÄRLDEN BÄSTA DAG. Jag och min älskling var hemma hela dagen med bara varandra. Heeeela dagen lång. Vi behövde verkligen de. Vi solade, åkte till Sumpan, grillade, hade de riiiiiiktigt myyyyyyyyyyysigt!


Som sagt, vi kom fram till de ena efter de andra. En del kan vara att vi kommer kanske flytta hem till vässe, igen. Vi får se NÄR de blir. Men en hem flytt blir de nog iaf.. Men som sagt kan nog ta ett bra tag innan jag verkligen har hittat det vi vill.

Jag vet inte om jag kan skylla på Sthlm, men vissa saker har gjort oss illa, kanske utan att vi vetat de. Vi får helt enkelt tänka och prioritera oss..


Som sagt VÄRLDEN BÄSTA DAG I GÅR MED HJÄRTAT.

Idag har jag bara jobbat o tråkat, Konstig dag må ja säga.

Men mitt under arbetspasset kom värdens sötaste på besök. Titta:


 

Bild, från när jag var i Vässe hemma med Familjen, Så himla söt, min Brors dotter badar i jacuzzin:


 

När jag kom hem hade min hund gjort sig påsk fin för mig.. hehe!


 

Våran grillning, på våran gård:


 



Tvungen o ta kort på Grill mästarn o mig,.

 


Neeee nu ska vi kolla på film, så måste avrunda ifrån mig.

Sista kortet..

Märks de att jag ÄLSKAR att leka me korten?? ;)))



 

Av Lisettan - 24 april 2011 15:21

Då sitter man på väg hem mot Sthlm. Guuud v jag har grubblat på att flytta hem till Västerås igen. Ni anar inte! (har mina anledningar, varför) Jag måste säga att just nu leder Västerås. Varje kväll när jag va hemma i vässe var ja o mamma ute o gick, ja fick en sån enkel uppbarelse att jag saknar att cykla. Ja menar vart i Sthlm ska ja cykla? Stan?? En o enhalv timme in?? E näää.. Och att ja min familj i närheten där jag bor hade varit guld igen. Alltså de finns massor av plus o minus man kan räkna upp. Men jag börjar på fullaste allvar tänka om nu. Tänker 2 ggr. Kommer det de jag vill så flyttar jag. Annars ska jag ge Sthlm minst 1 år till. Jag måste nog sakna Västerås mer. Fast ja redan saknar de massor.. Men de är det som försegår i mitt huvud just nu. Jag tänker så de knackar ;) Ska bli skönt o komma hem o träffa mina pöjkar nu. Men de kommer bli så tråkigt att börja jobba igen !!!!!! Bläääää!!!! Men men tar tjuren i horna o ba gört! Åååå ska ta ut Dibo i soöen nu o bara mysa med han, åååååååå!!! Nu ska ja av! Så vi får la höras senare :) pussar

Av Lisettan - 24 april 2011 08:52

O de gick tyyyyyyyyyyypiskt!!! ;))

Av Lisettan - 24 april 2011 08:50

GOD MORGON ! nu har ja skrivit 3 inlägg o alla har försvunnit! Ska försöka me som senare. Men så länge tänkte ja bara säg God Morgon :))

Av Lisettan - 23 april 2011 10:49

Idag e de påsk firande hemma hos oss. Hela tjocka släkten kommer på besök. mamma städar som en galning och jag ska försöka skynda mig så ja kan hjälpa henne.

Imon åker ja hem. Jag lääääääääääängtar så mycket efter killen. Men vi lever väl för dagen, så idag ska jag njuta av mi familia.


Hittade en rolig Apps igår, tänkte visa mitt nya svarta hår.. Men de fanns så mycket annat roligt man kunde göra på den..


 


Oj nu kommer Damsugaren. Bäst att skynda!!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards