Alla inlägg under mars 2011

Av Lisettan - 30 mars 2011 23:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 29 mars 2011 20:22


Av Lisettan - 27 mars 2011 20:06

Idag har jag och killen, möblerat om i 2 rum. När vi mörblerar e de inte ett fjuttigt bord som byt plast 1 m. Utan vi har bärt ner en STOR soffa, kuddar, bord, stolar mm. Till källarn, väl nere i källaren, började vi städa där oxå. Sen upp, här uppe har vi flyttat Garderoberna. OH MY!! de va iiiiintttteeee lätt ! Men nu har vi gjort de precis som vi ville ha.. Vi måste bara bli av med alla soffor (förmodligen blir vi de nästa helg) Vi fick besök, och han som kom hade me sig Bingolotto till oss, så vi har hunnit spelat lite oxå, men ingen vinst. Grabbarna åkte nu och låna en borr, så vi e enu inte klar med all våran möblering (PHU!) har iaf tagit före och ska ta efter bilder till er :)

Nu måste jag börja med Tacos till grabbarna och moi.

Så åter kommer sen med kort !

Puss o Kram


Ps. fick email från mammi att min gungstol e klar, precis som jag ville ha den.. Den va brun från början, men jag ville ha den svart med text på.. Nu har pappa gjort de. Och titta va fin den blev.

(bara min vita ludd matta som fattas på den)


 


tack snälla mamma och pappa   

Av Lisettan - 26 mars 2011 15:48

Då har man gjort premiär på mat ställer "Vapiano" Jag har hört SÅÅÅÅÅ gott om de både från vänner och pojkvän. Konceptet var jätte bra och finurligt. Maten va supör. Av 10 fick maten faktiskt 8 ! Men Folk säger ju att de är lite som Kho pangang, de e lixom kännslan av att sitta där som e stor del och de man betalar för. Men vi tog med oss till jobbet. Så Fick bara "mat-kännslan" Men som sagt 8/10 ! Kho pangang får där emot 9/10 sen den där 10:an den e svårt att hitta och slå. Men jag har gjort de, vart med om en 10:a 2 ggr. En gång när jag o Lilo va utomlands, de va helt sjuuuuuuuuukt va gott de va, sen på "Frank" i västerås, deras Hummer där va GALET GOD !


 


Sen sprang vi en snabb sväng på stan, och inne i "Eden" hittade jag ett riktigt fynd! TANDLÄKAR KIT! jag älskar mitt nya tandläkar kit! Har tittat på de flera ggr är nästan så jag vill slå in de till killen. hahahaha, min förälskelse till mitt nya kit har som sagt en bakgrund, som jag tyvärr inte har tid och skriva nu :( Måste jobba vidare, då jag ligger efter...

Så ciaoooo så länge !


  

Av Lisettan - 26 mars 2011 12:00

Sitter och äter min frukost. Eller äter och äter, jag dricker den. Har märkt en liten rolig grej varje morgon ja ska "äta" min frukost.


Jag dricker protein shake varje morgon. Och när jag dricker den så tuggar jag den innan jag sväljer?? Hm... min kropp vill ha nå o tugga på.. i guess ;)


Måste påpeka att mina "skatte pengar" (eller vad man ska kalla de)  gjorde mig SJUUUUUUUUUUUKT gla ! nu längtar man bara enuuuu mer till sommaren !! YEA!



Idag, denna soliga morgon, ska jag dra och jobba! Så måste skynda mig nu så jag hinner. Ha en super dag alla i hoppa !'


 

Av Lisettan - 25 mars 2011 16:19

* Jag har slutat röka
* Jag vill ha ett fast jobb
* Blev "erbjuden" jobb idag
* Jag ska färga håret i helgen igen 
* Har rensat bort onödiga energitjuvar i min omgivning
* Längtar till sommar stugan

* Vill köpa en nytt tvbord

Av Lisettan - 24 mars 2011 22:00

Sysselsätter mig med att göra ett tema på min data.. Samtidigt jag, självklart, kollar på BB ! :P

Valde de här förtillfället: 


 

Men ni ser ju att de finns ett ANTAL o välja på ! Hehe..

Oj vilket menningslöst inlägg, lika bra o sluta dåraa ;)))

Ching Chong !

Av Lisettan - 22 mars 2011 15:34

Idag har jag varit med Katja. Min Söta Katja, ooo va jag saknat henne. De va så härligt att prata med en vän som var på precis samma plan som mig. De roliga var att Julia kom o Joina oss oxå. Så de känndes som "back in the days" Och kul var de !

Har faktiskt saknat oss..


 


 


   


Ovido - Quiz & Flashcards