Alla inlägg under oktober 2010

Av Lisettan - 24 oktober 2010 00:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 23 oktober 2010 12:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 23 oktober 2010 02:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 23 oktober 2010 01:56

Kan inte beskriva min lycka i ord just nu. Men ja kan säga att jag är världens lyckligaste tjej som har en kille som han. Vår historia har inte alltid varit vacker. Ser framåt nu, och allt jag velat och önskat, allt ja trodde på var du..


Som sagt lycka. Du gör mig lycklig.


 

Av Lisettan - 20 oktober 2010 01:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 20 oktober 2010 00:39

Varje förbannade kväll, tror jag verkligen jag ska lyckas. Går och lägger mig med ett stort hopp om en god sömn..

slutar alltid me att jag ligger här vid burken och kollar kläder   

Nä ska gå o ta en sista cigg i fönstret (som ja alltid gör när han sover) Va säger man: "När katterna e borta dansar råttorna på bordet"   


 


Sov gott alla där ute pöss!   

Av Lisettan - 17 oktober 2010 15:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 17 oktober 2010 12:31

Sov morgon de bästa ever!! Igår va jag o killen bara hemma och tog de lungt, såå skönt!! Inte mycket vi kan gö när man inte har så mycke cash. Men ja lider inte för de!! ;))) nu ska jag slappa och njuta av denna underbara söööndag!! Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards