Alla inlägg under juni 2011

Av Lisettan - 30 juni 2011 16:59

       


Okej.. Felicia vann min dam.. men jag van heeeela spelet.. de ni ;)))  


beviset:


   

Alltså 6-4 (ja va vit:)

Av Lisettan - 30 juni 2011 14:02

    


Har varit uppe sen 06.00 idag and i feeling great! En vän o ja mötes upp vid 07.00 och gjorde en del hemlisar.. O nu sitter jag här på jöbbe.. sista dagen, NÅGONSIN! häääärligt.. men kommer sakna ALLA tjejerna de e så goa varenda en av dom! Mina små solstrålar i vardagen.. Men ja får helt enkelt hitta mig ett par nya solstrålar ;) så som mina pojkar ist? Eller dom på de nya jobbet är nog också ett riktigt härligt gäng!

Idag ska jag o killen grilla... MUMA va gott de kommer bli.. min kille brukar grilla speciell persisk kyckling I LOVE IT.. nä nu kommer tjejerna! Ska ut i solen och mysa med dom en sista ¨gång.. BOSS BOSS (som man säger på persiska)


P.s de här nya att de kommer upp på FB hela tiden sker automatiskt.. härligt va? ;)

Av Lisettan - 29 juni 2011 08:01

Tjena tjabba God Morgon! 

Kunde inte sova så här sitter jag super pigg.. ska åka in till jobbet snart och jobba extremt tidigt idag. Skönt, då kommer ja hem tidigare.

De har varit stress de senaste dagarna.. då vi helt plötsligt, typ 10 på kvällen fick reda på att vi skulle flytta hem helt huxflux.

Vi började packningen och kännde oss hel förvirrade! :S

Dagen efter fortsatte de, packning och man började mentalt ställa in sig på hem flytt. Då kom smäll nr 2. Vi kunde TYDLIGEN INTE flytta hem - :S

halva köket ner packat och man blev återigen trött på allt flyttande... De här senariet känner jag igen ;) va nästan precis samma när vi flyttade hit.


NU har vi fått ett exackt flytt datum och då till stället vi ska bo där vi ska bo i ett bra tag (vallby) då vi förut trodde vi skulle få flytta 2 ggr innan (vallby) phu... långförklarning till de här.. så TUR att vi inte flyttade nu! :))


Nä nu ska ja ta o skynda lite så jag kommer tidigt till jobbet :)

Boooss Boooos :)))

Av Lisettan - 26 juni 2011 22:23

Nu händer de grejer hörreni ni!!! OJ OJ OJ!!!! WIHOOO iguess :S hehe!!!! OJ!!!


    

Av Lisettan - 26 juni 2011 13:54

Igår hade jag o killen en dag jag längtat efter länge. Att vi fick umgås på ett bra tag tillsammans, jag & han var vääääl behövligt. Vi hade de RIKTIGT MYS!

Efter 7˝ år och jag kan fortfarande få fjärilar i magen när jag är med han, är inte det helt otroligt ?


Vi bestämde oss för att gå ut och käka nått gott och sedan gå på Bio. Vi gick på "The Tree Of Life" en väldigt annorlunda film men bra.

Vi skrattade hela tiden igår och vi mådde helt enkelt bra, kände mig som sagt som ny kär ni vet 2 busiga ungar som inte bryr sig om omvärlden.. Helt underbar dag, vi både prataaaa massa om ALLT i livet- mellan hímmel och jord  och vi var jätte busiga på ett bra sätt. Han gör mig så sjukt lycklig denna människa. Så skönt att veta att jag har verkligen världens bästa vid livets alla skeeden och faser.


 



Av Lisettan - 24 juni 2011 11:30

 

Då va de misdsommar. Dock ska jag inte fira den, då jag MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE tvätta hela dagen, japp så kul kommer jag ha det!

Ska berätta för er senare om min tråkiga dag igår.. Egentligen skulle jag följa med Marisol till ett ställe idag där dom firar traditionell midsommar :( Skulle varit jätte myssigt!

Men nu är de som det är, jag får helt enkelt va hemma o tvätta.. ska se till och packa mer då påengång :)))


Till alla andra önskar jag en Trevlig Midsommar (o hoppas vädret håller sig för er:)

Poss!

Av Lisettan - 22 juni 2011 20:46

 


Precis så känner jag mig nu    

Av Lisettan - 21 juni 2011 22:32

Varning Varning VAAAARRRNIIIINNNGGG för billiga tvättmedel. FY HELVETE säger jag bara!

De hela började igår precis innan bion. Tog på mig ny tvättade jeans samt strumpor och ställde mig o sminka mig.. då började det...


KLIA utav bara f-n! Mina fötter var svullna och de blev super röda med vita prickar på.

De sluta med att jag stod i duschen med IS kallt vatten och var helt förtvivlad. Då för tillfället förstod jag inte riktigt vad de egentligen var.. Men nånstans djupt inne i mig gjorde jag nog de, för jag tog på mig mina "gammla" strumpor som jag hade innan och de slutade klia.


Mitt i filmen började de klia igen, den här gången på knäna. Men jag tänkte kliar jag nu är det kört. Då kommer jag aldrig sluta.Höll mig från de, men de va jobbigt..

När jag väl kommer hem tar av mig kläderna så lägger sig allt.

Ida min söta vän, söker förbrillt på nätet men inget svar....


Så idag.

Skulle ta en promenad med hunden nu ikväll.. Tog på mig en ny tvättad kofta. Bara så där, någon minut efter jag tagit på mig den igen var helvetet lös.

De klia som f--------------------------n på mina händer. De blev röd och när jag kom hem hade jag fått stooora vita (typ) vattenblåsor. HERREMINGUD! nu blev jag rädd på riktigt.

Tvättade som en galning med IS kallt vatten och efter ca 10minuter börjar de lägga sig igen.


NU vet jag de är det där billiga tvättmedlet jag köpte på ÖB! Tog fram flaskan och kolla. Då står det så här:


VARNING:


"Följ instruktionerna noga!

Tvätta med tvål och vatten efter hudkontakt. (lixom wtf????!!)

Personer med känslig hud skall undvika lånvarig kontakt

med detta sköljmedel (lixom ENNU MER WTF????!!!!)"


Fy fan vad detta blir massa extra jobb nu. Jag måste tvätta om nästan ALLA mina kläder, så fort jag får tvätt tid nått som de gäller och ha framförhållning med här.. Så har jag TUR kanske ja kan få tidigaste Torsdag eller Fredag.. Så imon på jobbet kan jag LOVA er att jag kommer ha samma kläder som idag. Jag bryr mig faktiskt inte, för de e sjukt äckligt att få den här reaktionen..


Ska kolla om ja hittar flaskan, så ni vet vad NI INTE SKA KÖPA FÖR SKÖLJMEDEL...


 


EXACKT DEN! fast vem vet, för er kanske den fungerar jätte bra, isf är den skit billig på ÖB typ 20 spän eller nå sånt. Men för mig säger jag bara: ALDRIG MER ETT BILLIGT SKÖLJMEDEL!


Ovido - Quiz & Flashcards