Alla inlägg under januari 2011

Av Lisettan - 31 januari 2011 19:45

Titta va jag handla idag! Imon börjar allvaret. Now or Never ;) "ciggen" är ört cigg från Indien. De är en smart övergång om du frågar mig. Plus att de öppnar luftvägarna, så tvärtom än nikotin cigg.. Fiffit va :) 

Av Lisettan - 31 januari 2011 16:12

Snabbt inlägg bara, då ja sitter på jobbet..

Ihelgen har jag haft de heeelt faboooulus me killen min, hängt hela helgen lång, förutom i lördags då ja o L skulle jobba, men de gick sig inte. Då vi har en extrem hög säkerhet på vårat jobb, till och med så vi anställda inte kommer in!! (HAHAHA) så hem ja for och umgicks med hooony!

Helgen bjöd på go mat, lite små shopping, massa bra filmer och mycket kärlek! Som sagt en toppen helg!


Jag fick ett medelnade om att 24 st "gillar" min blogg på FB, jag vet dock inte vad de är, då bloggplatsen.se har gjort nå nytt. Men iaf de va en trevlig överraskning o tack till er! Fick lite mer insperation att skriva mer nu   


Nu måsta jag jobba vidare! Hörs kanske sen   


  

Av Lisettan - 28 januari 2011 11:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 26 januari 2011 16:24

Idag har jag fått frågan ang mitt förra inlägg. och NEEEEJ jag är inte gravid. Jag lovar er att den dagen de sker så kommer jag verkligen skrika ut de till er här på bloggo ;)

Utan jag är väldigt lycklig pga andra faktorer i mitt liv som håller på och händer nu. De har väl lite mer med praktiska saker att göra. Men ville bara slänga in detta så alla vet! :))


Nu måste jag jobba vidare, fast jag har verkligen ingen lust idag! Ibland har man sånna dagar då man verkligen verkligen inte orkar eller har lust.. Men får helt enkelt bita ihop o göra de bästa av de :)

Puss!

Av Lisettan - 25 januari 2011 19:31

Måste säga att jag är sååå jävla LYCKLIG! Vilka 2 underbara dagar jag haft! Har hänt SJUUUUUUKT mycket! Kan inte berätta allt nu, men kommer göra de senare.


Plock nyss upp diskmaskinen och gjorde rent den, nått som jag vanligtvis hatar, men idag när jag gjorde de, bubblade det i mig av lycka. Jag sjöng till och med :) Jag börjar se att min framtid kanske inte är så mörk trotts allt!

Väskan min måste ha gått sönder då allt känns myyyyycket lättare nu!


 


Av Lisettan - 25 januari 2011 19:08

HAHA! ska börja läsa igenom alla 30 "frågor" innan jag svarar på dom i fortsättningen! För den här har ju jag redan svarat på, indirekt! JAAAA de va turken i skogen som va min första "riktiga" kyss.


Jag gick i 4:an, vi hade Disco i klassrummet. Min bästavän Karo hade en kille, de dansade tryckare, som de så rart kallades. Hon TUNG kysste han framför alla! Sprang direkt fram till mig och sa: DU MÅÅÅÅÅSTE KYSSA *piiiiip* NUUUU!!!!

Vi kom på en plan, då jag inte ville att någon skulle se (hahaha) så vi sprang ner i Aulan och där , trodde väl vi iaf, att vi kysste varan..

HAHAHAHHAHA!

Japp de va det de.


.

Av Lisettan - 25 januari 2011 08:32




GOOOOOOD MORGOOOOON !   


Av Lisettan - 24 januari 2011 00:27

Magen kurrar och nästan kinper sig sååå hungrig är jag, men lovade älskling (i sista sekund) att vänta tills han kommer så vi kan käka ihop.. räknar minuter för tillfället!!!! GAT DAAAM IT, koooooom hem snart!!!!!


Sitter här och rullar tummarna.. sååå tråkigt ju! Lixom vad gör man mitt i natten, hungrig som ett as, kan inte koncentrera mig eller nått!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards