Direktlänk till inlägg 4 september 2011

FY FAN!

Av Lisettan - 4 september 2011 22:41

Måste skriva av mig/ner de här..

Ikväll när jag va ute och gick med Dibo, så gick jag en lång skogsväg, typ.. Pratade i telefon och var väldigt "inne" i mitt samtal.

Då cyklar de förbi en kille i 20års åldern nånting, jag tittar på han och lägger märke till han.

Min hund går in bland buskarna och jag står vänd till min hund. Då känner jag hur någon tar mig på baken. Jag skriker till och stelnar. Jag hinner vända mig om och han hoppar upp på cyklen igen och sticker. DEN JÄVLEN tänker jag. Vid den här stunden blir jag föbannad och eftersom de är en lång väg man bara kan åka så cyklar han framför mig. Jag går efter han och tänker NU JÄVLAR ska han få smaka på min hunds käkar.


När ja går där efter han, börjar han cykla saktare och cyklar i siksak typ.. som han inte bryr sig han tittar bak och då bestämmer jag mig för att gå hem ist.

Jag ser mig efter och ser att han cyklar omkring där som en riktig äckel männsika.


Jag säger bara en sak: FYYY FAN för äckliga männsikor som han!!! Nu kanske de inte va värsta grejen, men de äckliga och läskiga var att han verkligen cykla förbi mig först och vänder för att sedan taffsa på mig. vem fan gör nått sånt?? PSYKFALL!


jag menar de finns andra tjejer som kanske mår skit dåligt av sånt här, som kan bli riktigt ledsena, rädda och upprörda!

Vänta bara om jag får syn på han igen. Nu blev de lite koas här ang. de men tystade ner de rätt snabbt. Inget man kan göra nu..


Jag tyckte situationen var bara obehalglig och jag får fortfarande ryssningar när ja tänker på de.

 
 
Ingen bild

Hannah

5 september 2011 20:20

Sanna, du måste anmäla det och beskriva hur han ser ut.. Han kommer säkert att göra så mot fler, och ju fler anmälningar desto bättre..

Lisettan

6 september 2011 10:16

Fixat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards