Direktlänk till inlägg 23 september 2011

"nya gallerian"

Av Lisettan - 23 september 2011 20:26

Oj vilken pina. haha, idag som ja skrev åkt jag, mamma och pappa mot nya gallerian kl 14.00 Btw va heter den egentligen??

I alla fall, väl där blev jag sjuuuuuuukt trött. Jag hasade fötterna efter mig och va allmänt trött och hänging. Men kikade in i några inredningsbutiker och sen hälsa på Bibi som jobbar i intersport. Därefter ville jag gå hem till min säng, men tänkte att detta går sig inte. Så jag och Mamma tog en fika, därefter blev de eld i byxan. Jag shoppade en hel del (till killen;) Men också till mig själv. kanske kan fota det och lägga in de till ikväll, och vid 7 åkte lasset hemåt. Mot mamma och pappa igen, där vi köpte med oss kina mat, mumma! Så nu mätta och belåtna ligger jag som en valras i soffan och kollar på Idol. I morgon ska ja med brosan och mamma till "Villa-mässan" i rocklunda. Kommer va kul med inredning, samt ut-inredning haha kan man säga så? I alla fall kul och gå på mässor i huvudtaget. De ända tråkiga är att de kostar 100:- men vad gör de?! Så i morgon på dagen sticker jag dit:)  och kanske en till sväng till den nya gallerian. Sån sjuk bra rabatt där ju! De va t.om 20% på apoteket, jätte bra ju! Jag som älskar apoteks grejer!!! De va lite "kista" kännsla över den här gallerian, förutom alla goda restauranger Kista har.. Men annars känndes de lite som stockholm stuk på någe sätt.. å saknar sthlm lite ibland.. eller näää eller joo LIIIIIIITE ibland! ;)

Jag hoppas att kvällen i morgon lutar åt hemma mys med killen, men de beror ju helt på han. Har ju inte träffat han ÄN sen han kommit hem! Måste röra mig hemmåt inom kort nu.. ska bara kika färdigt på Idol. Så over and out:)

 
 
Ingen bild

hannah

25 september 2011 08:28

det bästa med kistagallerian är ju den persika maten... =)

själv tyckter jag att den påminner om gallerian i Nacka..

 
Ingen bild

hannah

25 september 2011 08:29

persiska, ska det vara =)

 
Ingen bild

hannah

25 september 2011 08:34

När jag ändå håller på och terrar dig, så kan jag berätta att jag har för mig att den heter Erikslund Shopping Center =)

 
Ingen bild

Sanna

25 september 2011 13:55

a de är kanske sant, väldigt lik nacka gallerian oxå=) och persiska maten BORDE GÖRAS HÄR I VÄSSE också! Så grymt gott=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards