Alla inlägg under september 2011

Av Lisettan - 15 september 2011 21:00

Det här är blogg godis för mig=P Jag älskar sådana listor.
Den här listan hittade jag inne hos min vän Maja.


Dag 1 – Självporträtt
Dag 2 – Favoritpryl
Dag 3 – En familjemedlem
Dag 4 – Min hobby
Dag 5 – En gammal bild
Dag 6 – Tema grön
Dag 7 – En bild som jag aldrig har lagt upp
Dag 8 – En favoritbild
Dag 9 – Dagens
Dag 10 – Detta gör mig glad
Dag 11 – Tokigt
Dag 12 – Min vardag
Dag 13 – Tema ljus
Dag 14 – En vinterbild
Dag 15 – Kärlek
Dag 16 – Självporträtt i svartvitt
Dag 17 – Ett ögonblick
Dag 18 – Känslor
Dag 19 – Här bor jag
Dag 20 – Tema olika
Dag 21 – När jag var liten
Dag 22 – Mitt beroende
Dag 23 – En sommarbild
Dag 24 – Detta gör mig glad (favorit i repris)
Dag 25 – I all hast
Dag 26 – Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27 – Tema två
Dag 28 – Väder
Dag 29 – Senaste bilden på mig själv
Dag 30 – Valfri bild

Av Lisettan - 15 september 2011 19:26

 


*Jäsp* Vilken dag.. har jobbat sen 8.00 i morse och de fortsätter till 22.00 TROTS allt jobbande idag, så fick jag världens lyckorus. Helt sjukt roligt ju! Ibland blir man bara så lycklig när man tänker på allt, fint och rart man har i sin omgivning. Nä hörre ni ni.. nu ska ja och pappa åka och hämta min sko hylla, för den ska ju snart också målas vit (så den passar den andra)

Hörs i morgon Darlings :) Boss Boss!

Av Lisettan - 14 september 2011 13:08

Idag blir man en gammal rugguggla på riktigt då ;)

Nä men ett år äldre skadar faktiskt inte! Och på min födelsedag ska jag faktiskt vara så tråkig och jobba. haha! Men vi firade ju mig i Måndags. Och med vänner skulle vi fira mig på den 24 sep. Men ja måste nog tyvärr ta och ändra på de med. Å typiskt mig Sanna.. ja veeeeet! Men ibland så är de faktiskt inte mitt fel att jag måste ändra på saker och ting:) 

Jag tycker stora saker händer i mitt liv.. Men NU PRECIS ringde killen min och ni ANAR inte vad som hänt! Oj vilken lycka!!! så glad jag blir för han/oss.


Önska man bara fick skrika ut saker och ting. Men de går ju inte!! Snacka om att jag har verkligen fått de bästa pressenterna EVER!!!!!!

Nä nu ska jag njuta lite av allt som händer, innan ja far till jobbet.


Hörs nog senare ikväll! Puss och Kram till er Alla:D!

P.s Tack verkligen alla som ringt, sms, skrivit på face som på alla möjliga sätt sagt grattis. Ett Stort Tack Till Er!!!   

Av Lisettan - 12 september 2011 11:15

Hello alla Mysisar! Im so happy!! Ibland, blir de sån där lycka att man bara vill sjunga hela tiden. De är ju så härligt!:D


Idag är jag ledig igen, och de betyder att de är den enda dagen jag är ledig denna vecka och hinner fira min födelsedag med familjen. Så både min och killens familj kommer.Kommer bli fullt hus här, de gillar vi! Och jag längtar redan till den där tårtan!mmmm....


Nä måste städa allt nu. In i minsta detalj. Så allt ser super fräsch ut ;)

Lat

Av Lisettan - 11 september 2011 16:41

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har vandrat byrackarn och nu äntligen har jag planterat mig själv i soffan med min mysfilt, en gammal film på tv och min bästa bästa dibo brevid mig, vi delar faktsikt på en chips påse:) haha! Alltså ni ska se oss! Vi stor myser när husse inte e hemma.. för de första får Dibo inte va i soffan.. men de skiter jag i idag för vi myser faktiskt. Och för det andra så får han väl inte äta chips.. men ja har bara gett han måttliga mängder:)


åååå nu e ja leeeedig!! dock bara 1dag. Men de gör inget, för ikväll ska jag göra de jag e bäst på: Slappa o Slappa o slappa. Äta gott och mysa med min Dibo:) Njuta av ensamheten lite och bara vara, nä ni. Nu ska jag fortsätta titta på gammla filmen på 5:an:) Hörs nog senare idag! Boss Boss!!

Av Lisettan - 9 september 2011 22:14

Ahhhh va skönt de e o ligga i sängen! Kom nyss hem från en super trevlig fika med några vänner. Jag har varit så extremt fnittrig hela dagen, så de har varit en pina både för mig och mina med människor ;) anldeningen är för lite sömn på natten. Så gissa om jag är trött nu?!?! Oj oj oj ni anar inte. Känns som ja fumlar nu, eller gör jag de? Haha.. Nä jag ska upp imon o jobba så lika bra och blunda en stund:) för imon väntar jobb plus bullbak, shit va jag har blivit duktig på o baka!!;) Nä nu kollar mina ögon i kors! God natt på er !

Av Lisettan - 8 september 2011 23:40

MUMS!! :)


Titta vad jag och Sofia har myst på ikväll. Hon gick nyss, och GUUUUUD va längesen jag snackade SÅ mycket! Va verkligen jätte myssigt, kännde att de va alldelles för längesen man göttade sig så mycket, med tjej snack och god mat! Var bara vinet som fattades :)

Nu måste man väl hoppa i säng då jag jobbar hela helgen lång. Men vad gör de när man har ur goa arbetskamrater :)))

Sov gott och dröm sött Boss Boss !

Av Lisettan - 8 september 2011 15:05

Jag e så jävla ledig fortfarande:) Härligt de är! Igår bakade jag både Hällbröd (ett gammlt bröd) Här e receptet jag använde mig av. Jätte lätt, men jag varnar er för att de tar GRYMT långtid och steka dom, men annars går allt snabbt och ni kan ju göra som jag, att medans ni steker dom kan ni göra Scones.. allt blev skit gott!:) Jag va heeeelt slut, när de va över.. PHY! Men gott var:)

En liten bild på min fina hylla som jag målade:)))  



Måste faktiskt skynda mig nu, idag kommer en vän hit på en bit mat och sen drar vi på bio :D

Så vi höres!:) BOSS BOSS!


P.s MÅSTE bara säga idag e de en sån jävla bra dag, yabadabaDO!!

Ovido - Quiz & Flashcards