Alla inlägg under september 2011

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbet blire hem o laga korvstroganof och sen vila! I morgon väntar ytterligare en jobb dag:) ibland kan de va lite små skönt och komma tillbaka till jobbet efter ledighet men jag lägger betoning i ordet ibland;)) nä nu ska jag väl forsätta titta ut genom fönstret, hahaha! Kram och hej !

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10

 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina föräldrar och måla min sko hylla... Känns som de e på tiden nu, alla skor står huller om buller i hallen nu (GHA!) Idag var jag förbi min killes nya ställe och jag måste säga: SHITPOMEFRITE VA PERFA DE VA! och vilken fart de va i bäckby, de visste jag inte, trodde de va dött där också som alla andra ställen i Västerås, men neeeej skit mycket folk i rörelse! Ett stort plus ! Nää nu ska ja klämma min andra glass för dagen. Så puss puss så länge:)

Av Lisettan - 27 september 2011 12:45

Hejsan hej! Hur står allt till med er? Själv sitter jag hemma och njuter av att vara ledig på morgonen:). Men jobbar dock ikväll inte direkt nån lust, men äh! e ju ledig efter det. Nu har jag suttit med 2 bloggar rätt länge. Funderar om jag ska vara jobbig igen och byta? Jag vet att jag burit mååååånga gånger förut, och jag kommer väl säkert alltid göra de, de verkar ju i alla fall så;) men vi får la se hur jag gör..har nog kvar den här bloggen ett litet tag till i alla fall. Puss och ching !

Av Lisettan - 25 september 2011 12:58

(Jag vill poängtera att ciggen är inte våran)


Jaha, då sitter man här helt färdig av "lugna Lördagen". Jag började min lördag hemma hos familjen, då bror+barn kom:) efter de möte jag upp Katja, vi for till Erikslund för lite ytterligare Shoppning, den här gången blev de inte så mycket kläder utan mer smink och hårfärg. JAPP nu ska de färgas håret idag. Chokladbrun tror jag de va. Efter Shoppningen var de hem och slapp på soffan, Jag som trodde att jag skulle få mysa med killen min, blev snopen nog när han inte ville hänga med mig. I stället kom Ida och hängde med mig, och de va lika mysigt de. Så jaaaa, idag e jag lite slut;) Shitpomefrit jag e inte van och vara i farten på de sättet tror ja. Eftersom jag vill typ bara sova idag..

Men har bestämt mig för att ta tag i tvätten, grov städa (fast ingen lust för de för fem öre) samt färga håret och springa till affären.. Så vi får se hur mycket avbokat jag kommer få på min måste göra lista idag då. Ska fota lite till  er också! Pussar Till Alla Er:)

Av Lisettan - 23 september 2011 20:26

Oj vilken pina. haha, idag som ja skrev åkt jag, mamma och pappa mot nya gallerian kl 14.00 Btw va heter den egentligen??

I alla fall, väl där blev jag sjuuuuuuukt trött. Jag hasade fötterna efter mig och va allmänt trött och hänging. Men kikade in i några inredningsbutiker och sen hälsa på Bibi som jobbar i intersport. Därefter ville jag gå hem till min säng, men tänkte att detta går sig inte. Så jag och Mamma tog en fika, därefter blev de eld i byxan. Jag shoppade en hel del (till killen;) Men också till mig själv. kanske kan fota det och lägga in de till ikväll, och vid 7 åkte lasset hemåt. Mot mamma och pappa igen, där vi köpte med oss kina mat, mumma! Så nu mätta och belåtna ligger jag som en valras i soffan och kollar på Idol. I morgon ska ja med brosan och mamma till "Villa-mässan" i rocklunda. Kommer va kul med inredning, samt ut-inredning haha kan man säga så? I alla fall kul och gå på mässor i huvudtaget. De ända tråkiga är att de kostar 100:- men vad gör de?! Så i morgon på dagen sticker jag dit:)  och kanske en till sväng till den nya gallerian. Sån sjuk bra rabatt där ju! De va t.om 20% på apoteket, jätte bra ju! Jag som älskar apoteks grejer!!! De va lite "kista" kännsla över den här gallerian, förutom alla goda restauranger Kista har.. Men annars känndes de lite som stockholm stuk på någe sätt.. å saknar sthlm lite ibland.. eller näää eller joo LIIIIIIITE ibland! ;)

Jag hoppas att kvällen i morgon lutar åt hemma mys med killen, men de beror ju helt på han. Har ju inte träffat han ÄN sen han kommit hem! Måste röra mig hemmåt inom kort nu.. ska bara kika färdigt på Idol. Så over and out:)

Av Lisettan - 22 september 2011 22:17

Oj jag e heeelt färdig, somnade till Robinson.. :| nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska sova när som helst, sweet! Hade jag haft vanliga datan hade jag klippt in nån fin god natt bild men de går inte med den här ipaden, eller ja kanske bara inte vet hur man gör. Vad och hur som har jag i alla fall sagt de nu så ni fattar ju bilden :) Annars idag har jag jobbat och slitit som vanligt och imorgon efter jobbet går jag på helg ! Ska man våga ut sig till Erikslund ? Eller ska man vänta några dagar. Tror mamma och jag åker ut dit till 14 tiden då kanske de inte e såååå mycket folk?! Hoppas vi slipper "kaoset" bara. Nä nu ska ja sussa! Puss o god natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards