Alla inlägg under april 2011

Av Lisettan - 12 april 2011 18:33

   Titta va söta vänner jag har.


  


HELA MITT INLÄGG FÖRSVANN (MOOOORRR)

visade er iaf mina fina och intressanta samtals ämnen som ja och julia brukar ha:


 


MOHAHAHA!! och jag ska säga er att den här e mild jäkel! hahaha! usch va jag e uttråkad här på jobbet.. Sitter själv..

Idag tvinga Julia mig också att ta kort inne i stan.. Hon sa nått i stil med att "så du har nå att skriva om i din blogg" Så her u go

 


TITTA va mycke folk de va vid kultur huset idag!! hahaha, jäkla jölle.

Där fick ni iaf, liten del av min dag!


Pössssssssssssssssssssssssssssssssssssssss



 












Av Lisettan - 12 april 2011 13:13

vill bara ligga kvar i sängen idag. Inte prata med någon. Bara vara. Stoppa huvudet i sanden och vara där hela dagen..

Men neeeej ska åka o jobba nu. Blä usch fy !

Stackars alla mina medmänniskor idag.. Usch !

känner mig alldelles likgiltig, tråkig o passiv idag.. Blää !

vill inte, orkar inte kan inte idag.. Fy !


Blä Usch Fy !


 



 

Av Lisettan - 11 april 2011 21:50

ee... nja... men de vart ett kärt återseende idag !

I sista sekund bestämde jag mig för att åka hem till mina päron i Vässe. Saknade mina dom SÅÅ mycket så kunde inte hålla mig.  Nu va det längesen jag hade varit där. När ja klev av tåget så fick jag en sån skön känsla.. typ "ååå hemma"

Pappa kom o hämtade mig och vi körde hemåt. På vägen hem och tillbaka såg jag 3 bekanta och jag träffa 2 gammla vänner (!!) Helt ortoligt!

Jag vet att de är ett känsloladdat "språk" De där med Västerås & Stockholm. Man får inte säga att de känns annorlunda eller litet för då e man bara en töntig 08, som tror man är eller blivit nå..

Så tyckte jag många gånger jag fick höra en gammal västeråsare "snacka skit om gurk-staden" ;)) 


Men faktum är att DE KÄNNS ANNORLUNDA när man e där nu, och JA de känns litet!! kan vara för att de e mindre än stockholm (?).. kanske.. ;) Ja ja.. ovasett litet o annorlunda så har jag saknat de! När jag träffa 2 av mina gammla vänner så fick ja höra så mycket som har hänt på bara.. vad.. 10 min ? hahaha, har varit borta i 1år och känns som ja missat typ 10 år !!?? ;) 


Ja jaaa.. nu e jag i alla fall hema igen och jag måste säga att de är nog de bästa med hela resan. Hur mycket jag än älskar Västerås, så älskar jag att åka där ifrån mer.. De bästa med den staden är att häsla på den.

Men diskuterade med min pappa i bilen hem och vi bestämde faktiskt att jag ska flytta hem igen om 4 år. De känns faktiskt lagom. Men man vet aaaaldrig vad som kan hända. VEM VET om jag kanske flyttar utomlands, eller till en annan stad. Vi får la se vad framtiden har att bjuda på. Visste är de lite spänande och roligt faktiskt?? hehe.. Nu ska ja laga mat till jobbet imon (ska faktiskt bli skönt och gå dit nu)




 





 

Av Lisettan - 11 april 2011 14:03

Vecka 15.. Usch va tiden går sakta just nu. Fast jag är fortfarande ledig, så ska inte klaga! Imon börjar dock jobbet igen. Fick precis vet att jag jobbar HELA veckan!SUCK! jag vill bara att veckan ska ta slut, så jag kan få åka hem till mina päron och vara med dom! Saknar dom SÅÅÅÅÅ MYCKET! de här är inte likt mig.Att vara ifrån dom så länge. Jag är en riktigt familje människa. ÄLSKAR att vara hemma, med dom! ÅÅÅ vill dit nöööö! Men men, får hålla ut den här veckan! Jobba på, sen åker jag nästa vecka. Förhoppningsvis åker jag redan på Onsdag och stannar till söndagen! :)

 





 



Av Lisettan - 11 april 2011 02:44

Kommer ni ihåg?!

Jag gör de. Varje natt när jag inte kunde sova, låg jag och tittade på Mtv Amour. JÄMNT! jag spelade till o med in, på såna där stora kassetband när de kom låtar jag tyckte om. Sprang fram till Video spelaren och tryckte på "Rec"

Nu kanske jag låter som en gammal gammal tant. Men de måste ju fan ha va SJUKT MYCKET BÄTTRE på "min tid" jag menar va tittar ungarna nu på "Big Brother" eller va då?? Jag menar då jag tittade på Mtv Amour de va lixom kännslor på nå sätt i alla de där låtarna. Varje låt hade sin egna Story. Gard I Miss It!


Ni som inte vet vad de e, eller ni som missade det.. synd!! De borde fan finnas nu. Alla i min ålder som såg de, blir glaá när man påminer om Mtv Amour. konstigt att ett program kunde betyda så mycket. Ja jaaa.. saknar iaf det.. hitta några GALET gammla låtar som ja heeeeeelt hade glömt!



Lixom DRU HILL!! ja dööööööööör, hahahaha !!! Jag lyssnade JÄMNT på dom. hade CD skivan som gick på repit hela dagarna långa! hahaha, OMG!



Alltså PRAS! ja DÖR på riktigt nu! SHIT va gammalt!! kan hålla på med massor.. ni ska få några till som gick på CD skivorna hemma hos mig.. hahaha!!! Here U Go:




Typiskt "Mtv Amour" hahaha, videon o allt jöö.. Foxy brown, gammalt värre :)



Nä nu måste ja faktiskt sova..

Hörs då!

Ciaooooo :))

Av Lisettan - 7 april 2011 10:23

( Telefon blogg igen ) Hur står de till med er jordborn idag? Med mig är de fint. Lycklig över min ledighet, som startar efter idag ! :) nu under den kommande ledigheten har jag som mission att få hem killen till vässe. Då jag e ledig igen snart över påsk. Och då e de banne mig min tur o åka hem då, Så vi får la se om ja får hem han några dagar. De va verkligen jäääätte längesen jag var hemma! De ska bli såååå himla roligt! Ja o mamma ska då åka till nya Ikea och titta och nån ny livsmedel affär (?) vet ej varför men kul ska de bli ! :) nä nu måste jag starta min dag. Vi får höras senare. Pussar & Kramar


  

Av Lisettan - 7 april 2011 01:20

Sen e jag ledig från mitt jobb i några dagar! Har längtat länge nu :)) på min lediga tid ska ja inte gö annat än o va me några vänner och bara ta de lungt! Jag är en sån som älskar att göra absolut ingenting jö! ;) Jaha idag har jag jobbat, typ hela dagen. Sen kom min kille hem på dagen, så jag saknat han! Ja vet att han tycker de e lite små löjligt att jag kan sakna han så grymt mycket på bara en dag medans jag rycker på mina axlar, lägger huvudet på sne o säger " sån e ja " ;) Haha.. Förutom jobb och pussat på min älskling har ja kacklat hela kvällen i telefon me ida. Finns nog ingen som ja kan kackla så länge med som med henne och alltid lika kul :) Nu e klockan jätte mycke och ja o killen ska faktiskt sätta på en film nu "the way back" den verkar grym, men återkommer med resultatet ;) i morgon blir de jobb med BÄSTA arbetskamraterna man kan ha!! Sen e ja leeeeediiiii :)) (skriver från mobilen så de blir lite kort) men sov gott alla och dröm sött puss puss


  

Av Lisettan - 6 april 2011 00:16

Lili gick för ett litet tag sen. Vi hade de myspys, som vanligt :) Laga mat o kackla lite. Alltid när just jag och hon är äter vi så mycket.. eller nja.. vi köper så mycket, idag va de en stOr godis skål 2 chips påsar och schwiecher nöt ! PLUS go mat! GOSCH vilken tjokis man e ! Ja ja.. en vän till mig hade hittat en rolig sida där man kan göra roliga bilder. hahaha titta:







HAHA! visst ser de roligt ut!


Nä guuuu va jag e trött nu! Måste faktsikt sova! Sov gott alla puss puss   

Ovido - Quiz & Flashcards