Alla inlägg under april 2011

Av Lisettan - 22 april 2011 20:30

Underbara, härliga dag! Och det Bästa återstår!!!!   

Pöss O ching!


 




Gillade bara detta citat, frånTwitter hitta jag det:



One of the biggest mistake that people sometimes make in life, is when they view other people kindness for weakness..

Av Lisettan - 22 april 2011 12:26

(mobil inlägg) sitter i solen o njute förtillfället. Vilket härligt väder! Sen jag kom hit till vässe har jag haft fullt späckat schema varenda sekund. Ingen paus här inte. Men de har varit skönt faktiskt. Idag ska jag för första gången träffa vänner. Har faktiskt inte haft tid med de innan, tragikt nog. Jag har bara träffat min o killens familj. En dag på stan med Erica står på schemat , o Hon hinner. Hon skulle först förbi stallet så vi får la se ;) om de blir fika eller om vi faktiskt hinner gå på stan oxå. Sen efter henne ska jag gå o käka med Marisol, som jag längtat!! :) Kommer bli en bra dag!! Efter de är de min långa promenad på schemat som jag gör varje kväll! Sen jag slutat röka har jag rasat upp i vikt ( om man nu kan rasa uppåt ) och de mååååste bort till sommaren! Långa powerwalk promenader och core pass de e vad jag kör på! Så får se om de blir nå resultat. Ska bli köl o gå på stan idag. Då jag klippte o färgade mitt hår igår. Klippningen blev jag jätte nöjd med, men färgningen gjorde jag själv och den vart sjuuuukt ojämn, OOOpsi ;) måste styra upp den, idag! Nä gud va jag babblar! Måste skynda nu. Pöss Pöss

Av Lisettan - 20 april 2011 21:45

Haft en hel underbar dag idag.. Vi har vart ute o promenerat, grillat och bara njutit av varandras sällskap.  



Av Lisettan - 19 april 2011 23:36

Ytterligare ett till Härligt Sms!!!


 
  


Denna gången handla tävlingen om, vem som jobbar bäst! Alltså de räknar antal jobb man gjort under 2 veckor sen delar de med allas timmar osv.


ÄR JAG GRYM ELLER..... WHAAAAAAAAAT !!!????!!!!

Av Lisettan - 18 april 2011 20:22

Dom här 2 gjorde min dag idag..


 


   Jag Älskar Dom Galet Mycket !   

Av Lisettan - 16 april 2011 00:57

Tillbax I västerås hos mina päron. Egentligen skulle ju dom kommit hem till mig imon, men ja ångra mig. Så nu e ja här hemma med mina kära föräldrar. Vi har myst på hela kvällen lång, me snacks och film.. snart ska jag hopp i säng!


Idag fick jag har höra för första gången i hela mitt liv någon som tyckte Angelina Jolie va ful. Och VERKLIGEN mena det. Min pappa! HAHAHAHAHA!!


Hade köpte en skvaller tidning som ja läste på Tåget.. Pappa titta på den och sa


p-Den där aaa..gina jo eller vad hon heter..

J- Agina?? Vem e de??

P-Hon med dom där stoooora läpparna.

J- AAAAHAAA Angelina Jolie.

P- Hon är så jäkla Ful...

j-nää nu ljuger du.....

P- Nä usch, fy BRRRRR (skaka på sig som han hade nå äckligt på sig) Hon ser ett som ett riktigt MONGO!


HAHAHAHA!!! Papppa raaaa... Ja de va nå helt nytt för mig. Trodde verkligen ALLA tyckte hon va snygg eller fin på NÅTT sätt iaf!

Soooom sagt Onädigt vetande kanske, men blev ju lite små chokad.

Nä nu ska ja kölle lite tv innan ja hoppas i säng så God Natt Alla :)


 

Av Lisettan - 14 april 2011 12:16

Japp. Nu bryter jag mitt skit mönster (Skit mönster = Lathet). 

I morse när jag vakna bestämde jag mig. Stod i Duscha och tänkte "de här går banne mig inte" Måste ta tag i sakre och ting nu på riktigt. (Då vi, jag, fick dålig nyhet igår..)

Jag började med mina lata promenader. Som blev en lång och förvånandsvärt SOLIG promenad. Loca Loca i lurarna och jag gick min power walk med hunden. VARJE morgon ska jag MINST gå en tre kvart med han. Bestämt och chek för idag då.

Hemma och gjort ordning min shake. Snart far jag i väg till jobbet. Där de ska jobbas så länge jag kan o får (hoppas ja kan jobba över) För på lördag åker min kille bort över natten och mina päron kommer på besök då :)))) Så ska försöka jobba in de timmarna idag! Sen SKA jag skriva CV idag. DE ÄR ETT MÅSTE.


Som sagt. Nu Jävlar. Ska jag Bryta de dåliga Mönstert jag börjat med. Nu sätter jag ner näven i bordet och bestämer mig. Därmedbasta!


 

Av Lisettan - 13 april 2011 10:49

Titta va jag vakna till imorse:


 


A messege, från bibi  


   


SÖÖÖÖTASTE A!!


Å nu längtar jag hem IGEN   Idag är det bara 1 vecka kvar sen kommer ja ha semester där hemma   

Härlig dag. Att vakna till något så Söt! Kan inte börja bättre!!




   

Ovido - Quiz & Flashcards