Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Bitar faller på plats..

Av Lisettan - 27 april 2011 18:50

 



Jag har varit förvirrad länge nu, vad jag ska göra med min vardag. Idag hade jag ett litet samtal med lilla fröken L. Hon sa saker som satte pricken över i:t, satte ihop pusselbitarna och gav mig "just-så/de (!)" känslor. Va skönt och få allt bekräftat och att min lilla förvirrning blev klar till sist. Kanske va nå sånt jag helt enkelt behövde   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards