Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Vapiano

Av Lisettan - 26 mars 2011 15:48

Då har man gjort premiär på mat ställer "Vapiano" Jag har hört SÅÅÅÅÅ gott om de både från vänner och pojkvän. Konceptet var jätte bra och finurligt. Maten va supör. Av 10 fick maten faktiskt 8 ! Men Folk säger ju att de är lite som Kho pangang, de e lixom kännslan av att sitta där som e stor del och de man betalar för. Men vi tog med oss till jobbet. Så Fick bara "mat-kännslan" Men som sagt 8/10 ! Kho pangang får där emot 9/10 sen den där 10:an den e svårt att hitta och slå. Men jag har gjort de, vart med om en 10:a 2 ggr. En gång när jag o Lilo va utomlands, de va helt sjuuuuuuuuukt va gott de va, sen på "Frank" i västerås, deras Hummer där va GALET GOD !


 


Sen sprang vi en snabb sväng på stan, och inne i "Eden" hittade jag ett riktigt fynd! TANDLÄKAR KIT! jag älskar mitt nya tandläkar kit! Har tittat på de flera ggr är nästan så jag vill slå in de till killen. hahahaha, min förälskelse till mitt nya kit har som sagt en bakgrund, som jag tyvärr inte har tid och skriva nu :( Måste jobba vidare, då jag ligger efter...

Så ciaoooo så länge !


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards