Alla inlägg under mars 2011

;)

Av Lisettan - 22 mars 2011 11:46

Nu ger jag upp. Orkar inte vara bitter längre. Passar inte mig.. ;)

Nu drar jag ner till stan för en kaffe i solen plus massa skit snack !   


Av Lisettan - 20 mars 2011 14:14

Imorse när jag kom in med Dibo hoppade han genast upp i stolen på ballen som var den enda stolen som värmdes av solen. Där satt han, ett bra tag.. sen la han sig och somnade där i solen..

Ingen älskar sol som han. Förra sommaren, fick jag, varje morgon gå upp TIDGIT, då vi har morgon sol på ballen, öppna åt Dibo, så la han sig där och glasa.. VAAARJE MORGON! han älskade det.


Idag när han satt där




Grånosen..


  

skolfoto (?) ;)

   

chisar så där snyggt som riktiga topp modells gör ;)

     

Lejon dibo


Världens finaste hund   

Finns inget bättre än han, min lilla skit korv.

Idag ska jag ta de lungt bara vara hemma och dona lite här.

De e min enda lediga dag på 2 veckor fram så känns som jag behöver

vila upp mig lite.

Skulle gärna vilja träffa mika, så hör av dig! Tack ;)



Puss Puss     

Av Lisettan - 19 mars 2011 14:26

idag är det en skön dag, för långa utomhus promisar ! OM man blir på bra humör??! Känns som man blir sketans lycklig!

Idag kommer oxå min kära Julia hem!!!! Wiii!

Jaha.. jobbar förtillfället, ja o L sitter här själva på jobbet och poppar music :)

Idag har jag de lite små dött på schemat, ska hem snart och hänga med min käraste, som vaaanligt! Men lika härligt och givande varje gång! :D


Imon e de Nyår på schemat. Kommer bli kul !

Nä nu ska jag snart traska hem, så ska föröska göra lite nytta här ;)


Puss & Kram på er

må bäst !



JA ge mig sommar !



Av Lisettan - 18 mars 2011 16:34

Japp just nu e jag på jobbet. Och ibland älskar jag mitt jobb. Kolla va vi blev bjudna på idag




Vi kom mitt i evengagemanget. hahaha, ingeeeen aning hur de stavs.


    


Igår kväll. Ca 23.00 va jag ute och gick med Dibo. Jätte skönt väder. I mitt område, finns de fullt med ungdomar och barn(alltså VÄÄÄÄLDIGT mycket) så igår när jag gick där ute o njöt, hör jag ljud. Precis dom ljuden kände jag igen. Från förra Sommaren när jag flyttade hit.

De va ungdomar som antingen spelade basket eller fotboll...


Fotboll, var de! helt underbart. De har plogat bort all snö från deras plan, och där var dom massa ungdomar. Strålkastarna var på, grön matta, skratt och liv.

Vilka vårkännslor jag fick!


Försökte leka paparazi



     


  

Och så kom snön idag.. fast de känns som den kommer gå bort typ imon. Så jag gråter inga floder för de heller inte.

Jag har lite beslut ångest ang, helgen. Vet inte om jag ska jobba hela helgen, eller ta ledigt och åka hem till mamma och pappsen?

Ghaa...


ja ja, vi får se imon va jag gör.

Nu ska ja jobba vidare. Hörs senare kanske. Pöss !

Av Lisettan - 16 mars 2011 15:17

Idag tog jag ledigt. Och nu sitter jag här:


 

(Visst har vi fin tvättstuga;) Jag älskar våra tvättmaskiner. De går galet snabbt  här. En tvätt på 60grader tar ca 40min. De e tur att min interner (uppkopplad till den jag har i våran lägenhet) räcker enda ner hit! Nu kan ja blogga i tvättstugan samt läsa massa andra bloggar. NICE!

Annars idag ska jag skrubba och damma hemma. Bara städa och göra massa nytta. Känns gött, faktiskt! 


Men trots att jag tog ledigt idag kommer jag ju defentivt få jobba ihop mina timmar sen. Så tror jag ska jobba hårt imon faktiskt!


När man tvättar lyssnar jag SJÄLVKLART på grym music i hörlurarna, Såklart!


Så jävla skön låååååt! Och sååå många minnen som kommer på köpet när man hör den.. de e NÄÄÄÄSTAN så man får lust o gå ut o dansa lite när man hör den här, klockrena låten ;)


OUT..

.

Av Lisettan - 15 mars 2011 23:57

Av Lisettan - 15 mars 2011 19:18

Före

(enda bilden jag hitta med min hårfärg. Sitter på jobbet..  )

  


Och nu när jag färgat mitt hår :

  

Jag ska alltid ha mörk hädan efter. Dock blev inte färgen som jag ville, dåjag ville ha BLACK.. men får styra upp de sen.

Där fick ni före o efter bilder kära vänner, som ni ville.

Nu ska jag jobba vidare.. Men nu när jag laddade ner bilder från moilen, så hitta jag en söt bild, på min plutt som jag tog i morse.

tycker om bilden bara.. då han e en riktig gooosebosesak.. han brukar stå sådär i fönstret och filosofera, min lilla skitkorv.

     


Måste fortsätta jobba nu..


Puss Puss !

Av Lisettan - 14 mars 2011 16:58

M. Jo. De har varit en jobbig månad. Med tanke på allt de med rökningen. Jag har inte velat göra saker som fika, prata i telefon (bara me icke rökare;), druckit (alkohol eller kaffe) eller gått på stan, eller bara så enkelt som att åka hem till en vän.  

Ja, allt sånt som man i vanligt fall brukar göra. Har jag avstått från att göra, då Boken avråder till att utsätta sig själv i början.

De enda utöver de vanliga är väl att jag har varit med ida en dag..

Resten har varit att jag Läst boken 3 dagara i streck sen slutade jag för 5 dagar sen och Nu e jag här..


Mars, tycker jag, har gott otroligt snabbt. Våren e på god väg, de känns i hela luften, och solen kommer lite var och varanan dag. De e helt underbart.

Jag hör till och med fåglarna på morgonen. Jag som annars hatar att höra fågelkvitter, älskar de just nu.


Jag tycker den här månaden, Mars, har varit färgstark i sin egna färg och jag välkommnar den med stora armar ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards