Alla inlägg under februari 2011

Av Lisettan - 25 februari 2011 18:56

Har ju haft krongel med luren. Så får ha haft Comviq de senast, hm... 3 dagarna (?) laddade på med 75kr och har helt glömt hur dyrt de är att ringa egentligen!?

Jag använder annars Telenor och har fast pris, så jag brukar ringa hejvilt. Men nu måste man hela tiden dubbel kolla när man ringer: "har du comviq?"

Jätte jobbigt faktiskt. Jag har inte haft telenor länge heller.. kanske 1½år. Men jag har redan glömt alla regler. Idag ställdes jag för frågan om man kan ringa till ett comviq abonomang och de kostar lika mycket som jag ringer en med comviq kompis? 

Jag mennar HALLÅ!!!! har jag blivit glömsk, eller börjar jag. På allvar. Bli sååååå gammal.

Usch! jag förstår nu alla äldre folk som inte förstår sig på alla mobil abonomang och sånt. som sagt: USCH!


Nu har de iaf gått 3 dagar och jag fick ett sms "ditt saldo börjar bli lågt" (???????!!!!!!!) WTF jag ladda på de nyss!! Comviq kommer runera mig, och ÄRLIGT jag har fasiken INTE ringt mycket!!

Ooohh herre min jesus, säger jag bara.


Vilka problem ja har.. ;)


     (tycker de är kul med gammla bilder, därför jag klipper in några här och där. Jag har ju alltid lyckat Krachat våra datorer och alla kort har försvunnit, men om jag klipper in dom lite här o där så har jag ju iaf några här! :) Sen tycker jag, att man tar väl bilder för att minnas komma ihåg, visa, och kolla på dom ;)

Och den här bilden är från min gammla lgh på Utanbygatan. Å den va mysigt och titta va DIBO ser liten ut!! )


Av Lisettan - 25 februari 2011 10:18

(mobilen)

-3 grader idag.. Inte såå farligt, hoppas de blir plus snart så snön smälter ! Galet trött på snön! Ska strax väg till jobbet, då jag jobbar 3 ynkliga timmar.. (jobbade över igår) så de är bara sweet! Sen ska ja hem och göra massor men ingenting! Jag har massor som måste rensas och skrivas och plockas, sen e de det viktigaste av allt att inte göra något, soffan häng och prata i telefon, och bara vara! Super nice att de är helg nu iaf, som jag har längtat!!! :)

Av Lisettan - 25 februari 2011 00:04

(skriver från mobil) Då killen kollar på dokumentär om iran, stening och kvinnan Neda (har han datan) jag kan inte titta, jag klarar de inte jag mår så dåligt då kan bli så ledsen och arg i flera dagar. Tänkte skriva lite här då, efter de har jag en hel tv kväll (klassikern här hemma;) jag har inte hunnit se verken big brother eller svenska maffia idag! Jag o killen följer de och kan inte missa ett program! :)) Idag hörde jag på radion att NU kommer vädret och vända så vi kommer gå mot plus grader!!!!! HOPPAS! Jag fryser ffs innomhus nu! Idag/imorgon är de fredag ÄNTLIGEN!! känns som jag jobbat som en tok de senaste veckorna! De tråkiga e bara att killen far iväg över helgen, så ja blir all alone!! Men de görs inget :) kanske får sällis eller middag ute eller nå sånt. Men jag e en tjej som älskar att va själv och ha egentid. Jag tror ärligt de är en sak jag lärt mig i min ungdom.. Har man en gång lärt sig de så kommer man nog alltid o älskat :) men inte fÖÖÖr länge! Då blir jag lite små knäpp ;) nä.. Nu ska jag vila mina ögon, om ja vågar vila dom.. Risken finns att jag vilar tills imon. Återstår o se ;)

p.s va irri att de inte blir "nya rader" när jag skriver från luren! Ja hoppas ni inte blir allt för förvirrade.
Av Lisettan - 22 februari 2011 11:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 21 februari 2011 22:20

Ibland känns allt så jävla bra! Måste bara slänga ut de här. Då I FEEEEEEEEEEEEEL GOOOOD, NANANANAAAA ! Härligt väääääärre ching !


 

Av Lisettan - 20 februari 2011 17:17

Jag testar mig fram lite.. Orkar inte göra en "header" så de får bli så här så länge.. De är lite kul att man bara kan ändra färgerna och allt så lätt på den här sidan. Ibland saknar jag en färgklick i livet, så då gör jag så här.. men tror, om jag känner mig själv, att inom kort så kommer jag ta bort de här igen.. haha! och när jag har läst hur man ska ha en blogg, och göra den bästa möjliga, så ingår de ju att man ska ha samma utseende hela tiden, då de inte ska vara jobbigt för läsarna att läsa och de ska inte bli förvirrande. Man ska ju oxå typ uppdatera jämt. Men jag är som jag är och jag gillar förändingar lite då och då. Hoppas ni inte blir allt för förvirrade   

Nu ska ja och min honybuny äta kladdkaka och kolla på desperata så see you later alighater   


 


P.S Har uppdaterat med film, från min 25


års dag nu, så ni vet ChingChong!

Av Lisettan - 20 februari 2011 15:19

Idag har ja varit såååå bizzy med att göra ingenting! hehe.. SÅ skönt! Igår fick ju vi främande av några kompisar, t.om Marisol kom!! :)

Vi bjöd på persisk mat och de uppskattades! De kallade de "halv 8" hos oss. HAAHA! de va nästan som så.. Men killen tyckte vi skulle köra på "Restaurang i vårat vardagsrum" hahaha, skämto sido. Nä men de va iaf mycket trevligt.

Idag sov jag ut, såååå skönt! Sen dess har jag inte gjort nått speciellt alls! Titta på tv och bara krypt ner i min filt och mummsat gott!

Med gott samvete kan jag sitta och lata i soffan. Då vi STOOOOR städade igår, och jobbet är avklarat för helgen. Så med all rätt sitter jag här och njuter av att inte göra nååågot!   

Idag ska jag kolla på Big Brother som börjar på Tv11 kl 21.00, få se om de e nått o se, eller om man har tröttnat på de. Jag som är en riktigt dokusåps människa borde inte har gjort de, men vi får la se. Sen har nya Desperata avsnitt kommit ut!! KAN DE BLI BÄTTRE !?   

Ja som sagt de är en härlig underbar söndag idag!!





Big Brother Deltagarna 2011





Av Lisettan - 19 februari 2011 12:44

Nu e jag äntligen på Dag 20!! hehe!!

Den här månaden.. Hummm. Den har väl varit som alla andra. De e lixom inget speciellt utöver de vanliga. Förutom att jag hatar februari. Hatar kylan, hatar den här skit månaden.. ja mennar de känns bara som en "vänt-månad" Vänta på att våren ska ta o komma.

Jag o Killen e två soffpotatisar, de ska ni veta! Så våra dagar ser i stort sett ut på att vi hänger med varandra. Ja mennar ena dagen är vi kanske hos hans syster (som bor oss väldigt nära) Sen hänger vi mycket på IKEA oxå, men största delen är vi bara hemma med varandra. En vanlig dag för mig är att jag går upp, ut med hunden, pratar skit i telefon hela morgonen me I (oftast) äter frukost, går till jobbet. Jobbar med mina vänner, så får lite nog av vänner efter de, hahaha... missförstå mig rätt. Kommer hem från jobbet umgås med min kärlek. Så är det nästan vaaaaarje dag. Låter kanske lite enformigt och tråkigt, men jag är super nöjd med min vardag/liv och trivs på högsta nivån. Men den här månaden har också varit en speciel månad för oss. Ledsen om ja säger A & inte B.. Men allt vill ja tyvärr inte skrika om, trots att jag är en riktigt skrikare. haha!! älskar att berätta hemlisar om mig själv ju.

M va och hälsade på mig en dag, det va jätte myssigt och de va längesen jag träffade henne. Så de va behövligt kan man säga, idag får vi besök av I & R då ja har lovat dom och bjuda på persisk mat. Jag har nyligen lärt mig. Och de är helt sjukt att jag kan göra PRECIS som killen systrar och mamma. Smakar ecakt likadant. Stolt! Så de ska bli kul o få pröva mina kunskaper igen, sen blir de antagligen spel på kvällen osv.

Nu sitter jag på jobbet (BLÄ!) så de är väl bara fortsätta de här tråkiga, men snart e jag ledig!! DOCK en dag! hahaha.. men de e ju nått!! :)))


  

Ovido - Quiz & Flashcards