Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Glömde..

Av Lisettan - 25 februari 2011 18:56

Har ju haft krongel med luren. Så får ha haft Comviq de senast, hm... 3 dagarna (?) laddade på med 75kr och har helt glömt hur dyrt de är att ringa egentligen!?

Jag använder annars Telenor och har fast pris, så jag brukar ringa hejvilt. Men nu måste man hela tiden dubbel kolla när man ringer: "har du comviq?"

Jätte jobbigt faktiskt. Jag har inte haft telenor länge heller.. kanske 1½år. Men jag har redan glömt alla regler. Idag ställdes jag för frågan om man kan ringa till ett comviq abonomang och de kostar lika mycket som jag ringer en med comviq kompis? 

Jag mennar HALLÅ!!!! har jag blivit glömsk, eller börjar jag. På allvar. Bli sååååå gammal.

Usch! jag förstår nu alla äldre folk som inte förstår sig på alla mobil abonomang och sånt. som sagt: USCH!


Nu har de iaf gått 3 dagar och jag fick ett sms "ditt saldo börjar bli lågt" (???????!!!!!!!) WTF jag ladda på de nyss!! Comviq kommer runera mig, och ÄRLIGT jag har fasiken INTE ringt mycket!!

Ooohh herre min jesus, säger jag bara.


Vilka problem ja har.. ;)


     (tycker de är kul med gammla bilder, därför jag klipper in några här och där. Jag har ju alltid lyckat Krachat våra datorer och alla kort har försvunnit, men om jag klipper in dom lite här o där så har jag ju iaf några här! :) Sen tycker jag, att man tar väl bilder för att minnas komma ihåg, visa, och kolla på dom ;)

Och den här bilden är från min gammla lgh på Utanbygatan. Å den va mysigt och titta va DIBO ser liten ut!! )


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards