Alla inlägg under februari 2011

Av Lisettan - 7 februari 2011 18:33

Jag & Killen ligger hemma sjuka. Huuuur lyckas vi egentligen?!

Av ren uttråkning har jag sysselsatt mig med en liten egen film. De fanns masssssa mer grejer man kunde göra men var bara tvungen och pröva, så bilderna är bara tagna lite hur som helst. Ingen direkt röd tråd eller nå sånt bara tog för o testa. Och låten hahahaha, min tanke va att ABBA passar väl till allt. såå här får ni min första TEST VIDEO! sen ska jag göra med "kategori" för de va kul o göra....


Ja jag älskar sånt, klippa o klistra fillelura och plocka osv.


HEHE


Av Lisettan - 7 februari 2011 00:06

(mobil bloggar, så hoppas bilden och allt jag skriver kommer med) jag och dibo är på besök i Västerås hos mina päron. Vi har ätit god mat och gått långa härliga promenader idag. Känns skönt att vara hemma faktiskt! I morgon  har ja fullspäckat schema, sen får vi se om jag åker tillbaka till Stockholm eller om man stannar en natt till. De är lite jobbigt med allt resande eftersom jag har lyckats NÄSTAN att bli sjuk igen.. Halsen är pain in tha as (!!) huvudet värker och ja har evig frossa!! Blääääää!! Ska fortsätta min intressanta bok, om hur jag slutar min äckliga rökning nu. Puss o GoNatt :) 

Av Lisettan - 5 februari 2011 18:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 4 februari 2011 01:57

Försökte låta som en jäsp. Hööaaoo. Men de förstod ni väääääl ;)

Klockan är alldelles för mycket för mig, för att jag ens ska orka skriva ett långt och vettigt inlägg. Men kände att jag inte skrivit på ett tag nu, så ville bara dela med mig om min rökning lite.

Mitt besluta var att jag skulle sluta röka den 1februari, kabom stopp bara så där. (hade faktiskt gått med i en pakt, som ingen höll där!)

Pratade om de, och kom fram till att jag ska läsa en bok.

Den jag köpte Dagen innan.

När jag började läsa den stod det klart och tydligt att man ska röka samtidigt när man läser den... huh?? Jag som hade bestämt mig.

Jag tänkte på de där, läste vidare några kapitel och kände att den här boken kan jag gott och väl bli hjärntvättad av.

Jag grubblade lite mer och kom fram till att jag ger de en chans! 

Då kan man undra om det är boken jag ger en chans eller är det bara att jag vill fortsätta röka??


Jag har sagt det att så länge jag läser boken ska jag röka, för enligt han som skrev den så ska man följa den noggrant annars kommer det inte och hjälpa.

Och funkar inte det då slutar jag bara tvärt på reeeen vilja. Så De Så!


 


På tal om ketchup-

Måste tillägg att va mycket "skit" de hade kommit här på bloggen.. översätta, bloggpren m.m Va tvungen och ta bort de samt pimpa den lite, med en färgklick! Fast jag stör mig lite på att färgerna ser annorlunda ut på mobilen o på datan.. Men MEEEN.. ;) Nu måste jag verkligen sova jag ska upp tidigt imon och möta Felicia!

Så godnatt på er alla !

Ovido - Quiz & Flashcards