Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Opsi

Av Lisettan - 26 januari 2011 16:24

Idag har jag fått frågan ang mitt förra inlägg. och NEEEEJ jag är inte gravid. Jag lovar er att den dagen de sker så kommer jag verkligen skrika ut de till er här på bloggo ;)

Utan jag är väldigt lycklig pga andra faktorer i mitt liv som håller på och händer nu. De har väl lite mer med praktiska saker att göra. Men ville bara slänga in detta så alla vet! :))


Nu måste jag jobba vidare, fast jag har verkligen ingen lust idag! Ibland har man sånna dagar då man verkligen verkligen inte orkar eller har lust.. Men får helt enkelt bita ihop o göra de bästa av de :)

Puss!

 
 
Amanda

Amanda

26 januari 2011 21:56

Haha ooops! jag var en av dom som trodde de. Frågade tom Lilian...sorry!!!!!! Men nu vet jag...sker de så skriver du de ;) Inge mer snokande, lovar!

http://mandy80.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

26 januari 2011 23:00

hahaha, hörde de. Men de gör absolut ingenting. Fick sms i morse oxå, såå opppsi ;)
Men du vet att ja hör av mig påengåååång :) Puss! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards