Alla inlägg under januari 2011

Av Lisettan - 21 januari 2011 15:39

God Morgon God Middag & Snart God Kväll !


Då va den härliga fredagen här. Och jag blir ännu en helg själv. Eller själv o själv, utan kille. Men kanske mina bästa föräldrar kommer hit på besök imon! Vi får la se hur de blir med det. Idag ska jag stoooor städa här hemma, för de behövs verkligen! Damma allt från topp till tå. Så lika bra och börja, Hörs senare I Guess..

Ciaoooo :))

Av Lisettan - 20 januari 2011 15:11

(i förra inlägget som var samma "rubrik" skrev jag vad jag hade gjort underdagen, men nu fick jag uppläxning om att det var vad jag hade på mig.. oppps :)

Nikeskor, svarta byxor, svart poolo, halsband, klocka och glasögon. Här får ni ett kort istället!


Vi har precis varit ute o rökt.. :)  


Ha en Supöör Dag!

Puss Puss!

Av Lisettan - 20 januari 2011 03:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 20 januari 2011 02:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 20 januari 2011 00:59

SÅ irre! Skrev ett helt inlägg, långt oxå, så DOG internet bara hux flux sådär! GHA! Startar om dåra..


De blir lite kaka på kaka, när jag inte följer de här "schemat" man ska väl göra den här utmaningen varje dag i ordning. Men men.. får dra min vecka igen..

Onsdags.. NÄÄ usch! va tråkigt! Förutom de vanliga, slapp i soffan (klassikern), äta, sova, duscha o städat har jag hängt med Lilo o en dag med helga. Dock många löften från andra o mig själv att göra mer, men TYVÄRR har den här veckan varit som de flesta, fast jag lider inte för de :) Tvärtom, har haft en bra vecka faktiskt.


Killen var ju borta hela helgen och idag igen, börjar nästan bli van med detta nu.. Men de gör absolutly nada, då man ibland behöver liten egentid! :)

Igår däremot fick vi besök från några vänner ifrån vässe. Hela familjen kom på besök, & så gissa va jag har lekt!

Helt otroligt vad deras son är söt! Jag tror ja o han lekte från den studen han satte sin lilla fot här inne tills de gick.

Slut va jag, men saknade han redan efter bara någon minut. Jag blev helt kär på nytt :))

Tänk den dagen då jag blir mamma, ohh myyy vilken hönsmamma jag kommer bli. Men sån e jag! Så jag får väl bara gö de bästa av de! :))


Nu måste jag försöka sussa, men först en uppdatering

Gooo natt o pusseli puss :)


 


Tur att jag fick lov o sätta in en bild på goobiten, så ni oxå kan se hur otroligt SÖT han e!!!

Av Lisettan - 17 januari 2011 23:44

Saknar min family lite gran.. Men kommer inte kunna åka hem än på ett tag.. men sen så! Då ska jag hem o myspys med dom.

Idag skicka mamma en bild till mig på deras köksbord. Och jag tyckte de va stört häftigt. Så var bara tvungen att skrika ut till världen att min mamma e grymmast! Så himlans duktigt!!!!


Titta va fint de hade gjort:

(bordet var helvitt från början)  

visst e hon finurlig, jag e så stolt !   

Nu ska vi kolla på film här hemma. så sussa söt allihoppppppppa!! :))

Puss

Av Lisettan - 17 januari 2011 19:12

Kom äntligen hem från jöbbet. Idag va de en knepig dag. Fick bara massa problemos på jobbet, inget flyt för fem öre. Då e de TUR att jag har såna bra arbetskamrater som jag har! Och att dom kan alltid göra så ja får ett leende på läpparna :)

Har varit ute och promenerat hunden en bra stund nu, snart e det mat och jag ska sen hopp i ett efter längtat varmt bad :))härliiiiiigt!


Kanske hörs senare Chilavipen påer !

 

Av Lisettan - 17 januari 2011 00:35

Ska vilken sekund som helst sussa. Va tvungen och ladda ner bilder på datan från mobilen, då ja skulle skicka iväg ett kort till en dam. Så tog ett godnatt kort till er från oss, eftersom Lilo o Dibo hittade varandra igår natt, och hon blev lite små chockad hur mysig han är EGENTLIGEN, så måste ja visa er oxå :)

Så här sussar vi :)



Säger som Lilo:


Pojkvän?? Phu, vem behöver de när man har Dibo?!!!!


hehe! go´natt!

;)

Ovido - Quiz & Flashcards