Alla inlägg under september 2010

Av Lisettan - 15 september 2010 23:01

Nu gör jag andra pausen.

kommer tyvärr inte skriva något nytt inlägg förns alla mina gammla inlägg (från blogg.se) e tillbax, och att jag fixat allt i rätt ordning, kan ta någon dag.. Kanske 2. Åter kommer då. Nu:


  

Av Lisettan - 15 september 2010 20:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 14 september 2010 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Moi
Av Lisettan - 12 september 2010 22:31

Ja, de e väl de vi kan kalla mig nu.. Ynklig.. Ligger hemma och är dunder förkyld. Jag tycker sååå synd om mig själv, så ni anar inte :(((

Här om dagen va min man sjuk, och ja klagade på han att han var så ynklig hela tiden, men nu e de ja.. ååå hjälp mig nån!

Näsan e så uppstoppad den kan va. Halsen kliar som f-n, Ingen aptit, kroppen känns som den vart i en tork tummlare. KAN DE BLI VÄRRE?  

TUR att ja har min käraste, som tar hand om mig.. När han inte har tillfälle, har jag ringt hela min telefonbok så de har tröstat mig (thihi)

Fick iaf rådet att dricka echinagarden. Den ska tydligen vara super.. Ska dricka de ikväll.. Nu ska ja fortsätta och tycka synd om mig själv, för de e det jag e bäst på förtillfället.. hoppas ni alla andra mår bättre iaf!

Kjam..

 

Moi
Av Lisettan - 11 september 2010 17:13

Igår va jag på jöbbet. Brukar vanligt vis inte jobba på fredagar, men nu gjorde jag de.. och de va dööö tråkigt. Efter jobbet satte jag mig på tuben mot Ida o Anna. Väl där fick jag goda köttbiffar, Ida e grym på dem! Sen gick vi till globen o ladda upp me en falun-kväll, som vi kallt ;) = Godis+alfapet. Blev en sen natt..

Idag är jag Ledig! hemma o jag e själv. Härligt! Finns så mycket jag vill göra, men ja har börjat med o checka in lite kläder ja måste förbereda mig med inför hösten..


Ett Måste o ha!



 


just like..


Den mee...


 


Skön! men ska köpa den i vit o rosa :)


   


Användbar o snygg jacka..

 


Kanske?? tror de blir dom första..



Ett MÅSTE!  

"billigare" o snygg väska..

 


En "A" ring som skulle passa mitt "A" halsband  


Mayby

   


Den rosa..



   


Skriver mer ikväll, ska laga SUPER GOOO mat! Ciao :)

Av Lisettan - 9 september 2010 19:42

  

Av Lisettan - 9 september 2010 19:40

 

Av Lisettan - 7 september 2010 20:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards