Alla inlägg under september 2010

Av Lisettan - 7 september 2010 20:06

Av Lisettan - 6 september 2010 13:05

Ja vill bara påpeka att ja vann matchen,i lördags kväll, i monopol. Klassa ut dom j-klarna (hihi)!


 

Av Lisettan - 5 september 2010 15:27

 


Har precis lämnat av Marisol. Sitter och väntar på tbanan mot Kungsträdgården. Mötte upp Sonja i västra skogen vi åkte till kliniken o f-siken va de gjorde ont, men nu e de över o längtar lite tills nästa gång ;)) Sen ringde Marisol. Möte upp henne i Solna o hon kom med världens underbaraste nyhet: hon flyttar in till mig på Tisdag!!!!!!!!! WIHO! sen flyttar hon hit till storstaden på riktigt, kan inte bli bättre än så! Nu e ja snart hemma så då ska ja iväg o kolla på en vinter jacka (peak) jag velat ha länge ! Ja de visa sig vara en bra söndag :) Out

.

Av Lisettan - 4 september 2010 17:10

 

 


Ja hinner inte skriva, så mycket som ja velat skriva här. De känns som veckor, dagar, år bara springer i väg. Igår hade jag fin besök. Marisol kom, enda från sin nya skola. Jag och Lilian lagade Tacos till henne. Så jädrans gott!

Men i morse väckte hon mig 08.00, inte lika vakert, kanske. haha! Stackars solan. Jag var alldelles för trött för att gå upp, så hon åkte vidare mot sin andra vän här i Sthlm. Kanske får ja fin besök ikväll igen av henne ;)

När ja väl orkade upp ur sängen och gick ut med hunden upptäckte ja: Skönt väder, riktig skön-höst väder!! I like. Känns så friskt o härligt att varandra i.. Ikväll blir de monopol kväll, jeeeej! Då blir de ja o killen mot Ida o Rikard, sist vi spelade likanande de krig, allt var på blodigt allvar. De skreks och gick vilt till för alla hade sina gator på liv o död.. Idag kanske de blir lite lugnare ;)

Innan de har jag en hel del o fixa. Måste gå igenom en STOR tråkig pappershög. Den har legat där sen dag nr ett, phu!

Lika bra att börja innan främande kommer..

Out

Av Lisettan - 1 september 2010 23:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards