Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Ledig!

Av Lisettan - 11 september 2010 17:13

Igår va jag på jöbbet. Brukar vanligt vis inte jobba på fredagar, men nu gjorde jag de.. och de va dööö tråkigt. Efter jobbet satte jag mig på tuben mot Ida o Anna. Väl där fick jag goda köttbiffar, Ida e grym på dem! Sen gick vi till globen o ladda upp me en falun-kväll, som vi kallt ;) = Godis+alfapet. Blev en sen natt..

Idag är jag Ledig! hemma o jag e själv. Härligt! Finns så mycket jag vill göra, men ja har börjat med o checka in lite kläder ja måste förbereda mig med inför hösten..


Ett Måste o ha!



 


just like..


Den mee...


 


Skön! men ska köpa den i vit o rosa :)


   


Användbar o snygg jacka..

 


Kanske?? tror de blir dom första..



Ett MÅSTE!  

"billigare" o snygg väska..

 


En "A" ring som skulle passa mitt "A" halsband  


Mayby

   


Den rosa..



   


Skriver mer ikväll, ska laga SUPER GOOO mat! Ciao :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards