Alla inlägg under september 2010

Av Lisettan - 23 september 2010 16:57

Av Lisettan - 23 september 2010 04:19

04.19 !! Ja e hur pigg som helst !! Ligger i sängen i blir frustrerad, vart kommer denna oändliga somnlöshet ifrån ?? Ghaa !! Ska räkna får... Cross Your Fingers :))) 04.24 oh My lord..

Av Lisettan - 23 september 2010 02:05

Igår hade ja fin besök av Lilian och Ida. Ida brumma hem och ja o o lilian kolla skräckis. Kan lova att de va riktigt botten napp vi hade skrapat fram. Så jag rekomenderar INTE att se filmen Shutter. SKIT!

imorse drog vi på shopping tur som blev= fika tur. Sen back 2 work! Där träffa ja på flamsorna, joy, julia och felizia. Har som sagt försökt blivit bättre på att ta kort, så de kommer väl me tiden då ja blir mer duktigar, men så länge, here u go:


    




Pöss o Godnatt!


Av Lisettan - 23 september 2010 00:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 23 september 2010 00:06

  


Don't tell me not to leave
Right before I go
You dont even know
What youre asking me to do
Don't tell me honey please
I have made a choice
There’s nothing in the world
You can do to change my mind


       Was looking for a place to hide away
        Instead I lost the heart I gave away
       Tell me how could love stand a chance again...
I must admit that I
Been feeling so alone
It's what I am
It's what I’ve been, what I’ve become




Don't push it we both know
I'm falling every time
You look at me
Like you did
When you were mine




"Tack för att du finns 
det är dig ja alltid minns.
Du är den finaste jag har 
och du får alltid stanna kvar.
Du är söt när du ler ,
men ändå mycket mer.
Jag älskar dig 
som du älskar mig."

 

  

 

Finns ingen bättre..

 



Invisible rat holes

Av Lisettan - 22 september 2010 18:09

Av Lisettan - 22 september 2010 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 20 september 2010 23:51

Tänka sig att SD kom me i regeringen? Lixom WTF? man mår lite dåligt när man tänker på de där, får ryssningar och blir förbannad över dessa muppar! Blä för dom! 

Tänka sig att ja i princip har fått svar nu ang alla mina "gamla inlägg" nu inom kort, kanske en vän till mig ska hjälpa mig överföra alla dessa inlägg till denna blogg.. Därför ja tog bort de alla igen. Jipijo!


Skulle kännas riktigt helt om allt var här på samma plats, har jag tur kanske jag kan överföra alla från min jätte gammla blogg också!


Tänka sig att folk, ja FOLK, har inte bättre för sig än och snacka om mig och analysera mina handlingar och saker om mig. Jag blir irriterrad (måste säga liiite smikrad, haa haa haaa). Att de sticker så mycket i folks ögon e helt otroligt. Att man inte kan skriva och säga vad man känner för er, är helt sanslöst. Eftersom ni valda att prata med andra än mig,OM mig, irretarade det mig-ja.

Ni baktalar än och skapar onödig drama. Så jag gör samma som er skriver de här så kanske ni fattar poängen, eftersom ni verkar så otroligt konflikt rädda.
Jag får reda på det.Ja Kom till mig nästa gång ni bekymrar er.


Tänk sig att idag kan vara den dagen, då det är första dagen, i min och killens nya liv. Då han fick reda på att han fick jobbet idag! Hurrej för oss.


Man kan tänka sig allt. Nu börjar mitt, vårat nya liv. Äntligen! Annars idag har de varit cool lungt. Äntligen tillbaxs till jobbet efter en veckas förkylning, ihelgen hade vi besök från vässan, mycket trevligt. Och så häslade jag på Marisol, för första gången i hennes nya lya. Riktigt myssigt hade hon de!

Imon ska ja möta upp Lilly, då vi ska titta på en spökis och mummsa gött. Ska bli trevligt, skönt att komma tillbax till sitt liv och träffa vänner efter en sjuk en heeel sjuk vecka hemma, sen på onsdag ska jag och Marre kanske åka ut till Ikea o shoppa lite.. ja.. hm.. de e väl inte så mycket nytt i mitt liv än de ( iaf som ja inte vill dela med mig här, med tanke på allt j-vla spaktakel de kan bli av att skriva här ;)


Ja ska nog sluta med och skriva de som en kalander i den här bloggen, synd efter som ja gillar att både läsa "sånna-slags-bloggar" samt skriva de, eftersom vänner som bor i andra städer kan följa en på ett annat sätt än luren varje dag. Ja e ingen "hater" mot andra bloggar, eller ja e ingen "hater" i nått alls, (måste tillägga att jag e en "hater" mot "haters" haha, hatar bittra och tragiska människor.blää för alla dom)  men ja ska börja tänka mig för, ja ska börja mer att filosofera vardagen och jag ska DEFENTIVT bli bättre på att ta mer kort i vardagen, har blivit så GRYMT dålig på de. Ändring på grejer hädan efter.

Nu film+mys med mina käraste här hemma. Eller ja ska kanske säga - love is wonderful when it blossom, eller someting like that (????) :)




Ovido - Quiz & Flashcards