Alla inlägg under juli 2011

Av Lisettan - 23 juli 2011 14:50

Har satt på mig min "nya" träningskläder (skulle haft dom på gym med Lil, aldrig använda) har laddat ner lite ny musik i iphonen, satt upp håret, triggat mig själv lite och redo att ut och spring och få bort magen, en gång för alla :)


  '


hahaha (!!) jag är absolut inte den, som är den, som sätter ut "min outfit för dagen" eller va de heter. men nu e jag bara så jävla stolt över mig själv så måste ju skryta med de  



Ikväll ska jag träffa Katja och som vanligt ska vi kackla som aldrig förr! Skvaller o kackel e väl för underbart. de blir en kvälls fika inne i vässe centrum i dag!

Jag har kommit på en ny grej, att jag ska aldrig säga "nej" längre till att göra saker. allt UTOM krogen, för de har jag verkligen ingen lust med. men allt annat o jag e på! Dvs om jag har pengar och tid för de, men annars ja!

Ska sluta va en sån tråkmåns nu. Har sagt alldelles för mycket nej nu. ändring på de!


 


Nä men va fan ja ska ju springa!!! CIAO!


Just ja   : till alla er som emailat, sms och frågat på andra sätt JA, JAG BOR I VÄSTERÅS NU, JAAAA jag har flyttat tillbaka och hittills känns de gött! ;)    

Av Lisettan - 23 juli 2011 14:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 21 juli 2011 21:56

 
  

återkommer imon ist..

God Natt Vänner     

Av Lisettan - 20 juli 2011 20:17

hallå!

Känns lite som ja går i en dimma för tillfället..

Har hänt typ allt och inget dessa dagar.

Jag jobbar förfullt på nya jobbet. Och jag är då inteeee van att gå upp vid 07.00 på morgonen. Kommer anatgligen ta ett tag innan man anpassar sig för de. Snart kommer vi äntligen flytta. Så skönt. Älskar att bo hos mamma, bli bortskämd och allt.. men nu börjar jag sakna mitt hem. Och GOSCH va jag saknar mina killar. Igår kom en av dom till mig, Dibo.. Va ett kärt återseende, trots att de bara har gått några dagar.. hihi!


Som sagt till helgen HOPPAS jag de blir flytt på grejerna och till slutet av nästa vecka kanske jag oxå bor där. HOPPPPPPPPPPPAS. Nä ni, mina ögon går lite i kors. Är Så gyrmt trött. Ska sätta på en film o somna in gött till den :) ska ju upp imon igen.. eller hela veckan jobbar jag, så jag vill VIIIIIIIILA ;)

Hörs imon Puss!!


  

Av Lisettan - 19 juli 2011 01:07









Av Lisettan - 16 juli 2011 00:18

för det första tog mig ca 243 klick, på uppdatera den här sidan.. alltså 341 minuter att komma in på den här förbaskade sidan. Men nu så...


För det andra: de gick gaaaaaaaalant! Super lycklig!! ska upp o jobba imon bitti så lika bra att sussa nu.. hinner inte komma hem ens.. hehe.

Fast en sak märktes, hur otränad jag e!!! GOSCHY!! måste ta tag i det där på riktigt nu..


Imon blir en rolig dag & De bästa av allt, till alla er som retat mig (ni vet vilka ni e;) jag ska cykla till jobbet imon och de kommer bli sååååååååå härligt hehehe!! ;))

Puss o Sussa Söt!

Av Lisettan - 15 juli 2011 21:26

  

Man kan väl säga att jag har blivit det nu. Inte för att vi flyttat alla grejerna och inte för att jag har någon lägenhet. Utan jag har verkligen bokstavligen tala kraschat hos mamma & pappa nu.

Snart ska jag sticka iväg till jobbet, första dagen på mitt nya jobb. Vi får la se hur det går, är lite nervös eftersom jag kommer vara där själv(!) första gången.

Men de ska nog gå bra!


tog kort på min Krasch jag har gjort här hemma hos mamma..


   


Oj Oj Oj... men visst ser de lite myssigt ut med min lilla bok o data, ska ja ligga där o bara läääääääsa en massa   

Men kläderna får jag väl fixa imon.. phuuu!!! orsaken till denna koas är att säckarna de låg i lukta så illa, så jag hällde ut allt.. hehe! Ja nog med ointressanta saker nu.


De jobbiga de här veckorna är att jag kommer sakna min älsklingar såååå mycket! Men jag får helt enkelt jobb non-stop så märker ja kanske inte de   


Nä om man ska ta o börja göra sig i ordning till jobbet... Åååå jag som vill bara ligga o mysa i sängen o läsa min nya bok jag lånat av julle. Åk* sen om den är bra eller ej..


Frästen jag har glömt o berätta de roligaste ever (trumvirvel):


MIN ÄLSKLING HAR FÅTT JOBB !!!!!!! HAN E SÅ JÄVLA BÄST !!!!!

    



Visst är han duktig min bebo. Jag är så stolt så och jag är så sjukt lycklig! Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning, åk* sen ang. första dagen på jobbet :)


åk* återkommer, jobb skadad, haha! Bara så ni vet vad jag menar..


Puss Puss!




 


  

Av Lisettan - 14 juli 2011 11:57

 


vi kom hem i söndags kväll och började packa i måndags. vi håller foooortfarande på! usch, jag hatar att packa, plus att jag e sjukligt trött hela tiden!!!! imon kommer mina föräldrar & hämtar mig plus massor av packning, och de kommer nog bli den sista gången jag ser den här lägenheten. Vi får la se hur de blir i våran framtid..

Att flytta till Vässe är väl si så där, just nu lite bitterljuvut. Att prata om det är ett kapitel för sig. Nä man ska väl fortsätta packa (SUUUCK!)  jag är så trött. trött på att packa, för de e helt gaaaaaaaalet tråkigt!!!!!


p.s idag är det en stor dag, så om alla håller sina tummar o tår kanske allting blir bra endå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards