Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Nu jävlar ska magen bort!!

Av Lisettan - 23 juli 2011 14:50

Har satt på mig min "nya" träningskläder (skulle haft dom på gym med Lil, aldrig använda) har laddat ner lite ny musik i iphonen, satt upp håret, triggat mig själv lite och redo att ut och spring och få bort magen, en gång för alla :)


  '


hahaha (!!) jag är absolut inte den, som är den, som sätter ut "min outfit för dagen" eller va de heter. men nu e jag bara så jävla stolt över mig själv så måste ju skryta med de  



Ikväll ska jag träffa Katja och som vanligt ska vi kackla som aldrig förr! Skvaller o kackel e väl för underbart. de blir en kvälls fika inne i vässe centrum i dag!

Jag har kommit på en ny grej, att jag ska aldrig säga "nej" längre till att göra saker. allt UTOM krogen, för de har jag verkligen ingen lust med. men allt annat o jag e på! Dvs om jag har pengar och tid för de, men annars ja!

Ska sluta va en sån tråkmåns nu. Har sagt alldelles för mycket nej nu. ändring på de!


 


Nä men va fan ja ska ju springa!!! CIAO!


Just ja   : till alla er som emailat, sms och frågat på andra sätt JA, JAG BOR I VÄSTERÅS NU, JAAAA jag har flyttat tillbaka och hittills känns de gött! ;)    

 
 
Ingen bild

jj

24 juli 2011 10:50

hurtbulle =) e också i vässan btw ;) Saknar dig redan, å va kul du ska sluta va så tråkig å säga nej =P för vi ska åka o plocka massor av svamp i höst =D haha ;) ;P miss u! puss j

 
Ingen bild

Sanna

24 juli 2011 12:29

Hehe! Magen ska ju bort så de e bara att jobba påīt :) Saknar dig oxå gumman! svamp plock kommer de DEFENTIVT att bli! i slutet på augusti tycker jag! Lov and Miss U Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards