Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Jahap, då va man västeråsare igen

Av Lisettan - 15 juli 2011 21:26

  

Man kan väl säga att jag har blivit det nu. Inte för att vi flyttat alla grejerna och inte för att jag har någon lägenhet. Utan jag har verkligen bokstavligen tala kraschat hos mamma & pappa nu.

Snart ska jag sticka iväg till jobbet, första dagen på mitt nya jobb. Vi får la se hur det går, är lite nervös eftersom jag kommer vara där själv(!) första gången.

Men de ska nog gå bra!


tog kort på min Krasch jag har gjort här hemma hos mamma..


   


Oj Oj Oj... men visst ser de lite myssigt ut med min lilla bok o data, ska ja ligga där o bara läääääääsa en massa   

Men kläderna får jag väl fixa imon.. phuuu!!! orsaken till denna koas är att säckarna de låg i lukta så illa, så jag hällde ut allt.. hehe! Ja nog med ointressanta saker nu.


De jobbiga de här veckorna är att jag kommer sakna min älsklingar såååå mycket! Men jag får helt enkelt jobb non-stop så märker ja kanske inte de   


Nä om man ska ta o börja göra sig i ordning till jobbet... Åååå jag som vill bara ligga o mysa i sängen o läsa min nya bok jag lånat av julle. Åk* sen om den är bra eller ej..


Frästen jag har glömt o berätta de roligaste ever (trumvirvel):


MIN ÄLSKLING HAR FÅTT JOBB !!!!!!! HAN E SÅ JÄVLA BÄST !!!!!

    



Visst är han duktig min bebo. Jag är så stolt så och jag är så sjukt lycklig! Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning, åk* sen ang. första dagen på jobbet :)


åk* återkommer, jobb skadad, haha! Bara så ni vet vad jag menar..


Puss Puss!




 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards