Alla inlägg under maj 2011

Av Lisettan - 14 maj 2011 13:59

FÖR ATT LITE FÖRSTÅ MINA KÄNNSLOR, MITT MÅENDE OCH HUR BUBBLIG OCH GLAD JAG VAR ÄR DET ETT MÅÅÅÅÅÅÅSTE ATT LYSSNA PÅ DENN LÅT UNDERTIDENS:


Jaha, då va man ute o grillade i regnet i går med jobbet.

Vi mötes upp i rålambshovsparken där kördes de kubb, grillades och vollyboll tunering. Och 2 tjejer som jag kallar humle o dumle (Emma & Emeilie) fick mig o känna mig som en riktig äkta 18 åring på nytt, härligt va de!! De va längesen ja kände mig så busig, löjlig och man brydde sig inte om någon eller nått ( O de va sjuuuuukt längesen ja skrattade så mycket, tack tjejer) .. MEN själva grillningen tog fram  den dåliga sidan av en 18årig också, då man till o med tyckte de va häftigt att möcka. Ja o Lily stod i kö, i regnet, med ett YNKLIGT paraply o frös, hungriga o eländiga. Då kommer GHETTOT SJÄLVA framför oss och tränger sig RAKT AV. DÄR STOD VI, 2 PUCKON blev stöma o visste inte riktigt vad vi skulle göra eller säga!

Då säger en av Ghettot gänget "Oj, jag hoppas de inte gör något att jag tränger mig (?)"

VI- Ja,,, va tror du ??


Och så fortsätte de..

Glada var vi inte! Blöta hungriga och jävliga åkte ja o lily hem till henne, där jag fick bla. En väska och 2 par skor. Söta snälla Lilian!!!   

Kom hem på kvällen o därefter var det bara att stor mysa med killen min.

Så i stort sätt gick de lite som en berg o dalbana igår, hade både skit kul, frustrerande tråkigt, mysigt och roligt!


Idag (nu) sitter jag på jobbet igen, ikväll ska kanske ja o lily köra på Tacos o tjej film. Vi får la se om vi orkar o hinner.. Annars MÅTE vi gört nu i veckan! :D

Här har ni bilder från igår o hela 3 videon! Inte illa, men lovade ju Emma (några gånger) att göra en video med söta henne.



Hummle dummle, som satt o små drog oss i håret hela resan..


    

 

    

  NU KOMMER VÅRA BERÖMDA FILMER..


film 1: vi har precis anlät, och vi blev lite smått utråkade o besvikna ;)



 


Efter ett tag börjar tjejerna förstå sig på att inte alla dricker alkhol, och eftersom vi har fått "drink kort" så tror de sig deala till dessa kort på alla sätt och vis.


Emilie (dumle) hade hittat ett "offer" som skulle ge sitt kort för 3 cigg, då säger snille Emma att hon kan köpa hans dinkkort, Emelie blir genast förbannad och killen blir rädd för sitt liv och flyr.. fortsättningen fortsätter här:



 


Och slutligen gojde vi en "efter 2 timmars film" som gick sååååå där. ;)



 


HAHAHA, som sagt jag har nog världens bästa arbetskamrater, ja vet iaf att bättre kan man inte ha!


Avlutar med en sköööön låt igen, Oh YES BABY IM BACK IN THE 90`S ;)

De roliga är att när jag sitter här o dunkar de i mina hörlurar så kan jag varenda ord i låtarna! Snacka om att jag har dansat, sjöngt dessa låtar i min tid. KOmmer i håg alla danser i rummet, vid spegeln och alla olika plagg jag kunde pröva på en o samma dag!


O marknaden, de va min grej. ÄLSKADE DEN samt arosfestivalen, och herregud. Min bästa tid är verkligen över ?!!!

Nä de jag vet är att jag hade sjukt kul den tiden och ler stort när jag hör dessa underbara klassikerna!





haha, kan hålla på i evigeheter, men ska bespara er ;))

PÖSS!!


Av Lisettan - 12 maj 2011 23:54

      



   


-jaha, då har man lekt model. Där va några av de 500 fotona vi tog uppe på taket. Ville inte sätta in alla utan tjejernas tillåtelse först, så de blev typ bara på mig :( Men MEN.. 

Den på mig o Lill tyckte ja va lite små rolig, då vi båda kollar som vi ser nåt. Nåt som vi absolut inte gör. HAHAHA, vi leker model-töntar med andra ord.


O den sista på min balle, är för jag ville bara visa mitt fina körsbärsträd!

ja älskar de! Så hilmans vackert.


Jaha, torsdags kväll o jag e ensam hemma. De hör INTE till vanligheten ska jag säga er. 

Men nu e ja de, och därmed tid för fotona som tog eviiiiiiiigheter.


Imon e de fredag, men de blir ingen ledig helg för mig. Jobbar hela lördagen lång.

Och fredagen fast efter jobbet e de grillning, bränboll, och sånt, me jobbe. KÖL!

sen ska lilly o ja kackla hela kvällen lång :)


Så de kommer antagligen bli en shysst fredag endå, i hope!



Nu kom BF hem :))))


HÖRS IMON VÄNNER PUSS

Av Lisettan - 12 maj 2011 19:41

Trodde ja skulle bli själv idag på jobbet, eftersom ja jobbar över (BLÄ) men titta vilket fint sällskap ja fick! :)) 

Av Lisettan - 11 maj 2011 12:53

Ja o tjejerna har varit upp på taket o lekt lite, försökte gott med ett video blogg inlägg. Men de gick sig inte så bra. Här kan ni se själva :D



 

Bilder kommer strax, måste bara titta ut vilka som e dugliga ;)

(sen måste ja jobba oxå:)

Håll utkik!


Ching..

Av Lisettan - 10 maj 2011 23:50

Är inte alltid lätt. Jag börjar på riktigt tröttna på det. Min stubin e kort, mitt humör e tråkigt, Ja... allt blir bara jobbigt att leva i stress. Men de jobbiga och kanske knasiga är att förut när jag levt i stress har jag rasat i vikt, men nu denna gång känns de som de blir helt tvärtom (?) Why man whyyyy ?!


Just därför har jag sagt till killen min att vi ska vänta med att flytta hem till Västerås igen. De jag menar lite är att man inte ska stressa in i någonting. Vi ska först och främst stå på bena inan vi rör oss vidare för något annat.

Gud va jag bollar fram o tillbaka, känner jag, haha. Men de kommer nog bli mycket bollande innan vi väl gört.



 


Imon kommer de nog bli en rolig dag. Då killens pappa kommer hit till 08 o ska sova över hos oss för första gången!! Kommer blir riktigt roligt! Men först ska jag upp och jobba så lika bra för mig och hoppa i säng nu.

Goo natt :)

Av Lisettan - 9 maj 2011 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 9 maj 2011 11:13

Hejsan Hoppsan Sa.

Vilket sommar väder. De e ju nästan så man vill åka till en basäng o bada och käka glass!! ;)

Idag ska jag jobba, jobba o jooooobbbbbbaaaa. Lite tråkigt att sitta på ett kontor i de här fina vädret. Men så ere.

Eftersom jag och älskling ska antagligen flytta tillbaka till västerås så måste ja ta mig dit i veckan. Ska kolla på en lgh !! Wiho! Sen får vi se om ja gillat då ja vet att den e otroligt sunkigt i köket men de går ju alltid att fixa! Sen ligger den på ett ställe jag gillar oxå. Gryta- har aldrig gillat de stället förut, men nu när jag vet lite fakta och så, så älskar jag gryta, då det ligger väldigt nära mina föräldrar. Och när jag ringde till "bolaget" så fick jag reda på att de är antingen gryta eller skälby som jag kan få lgh på. Så nått av de kommer de bli. :)


Aha, så i morse när jag vakna, fick man en sån där jobbig lite smäll, bara för att man bor i andra hand. JAG HAR INGEN INTERNET! (skriver nu, från Iphonen) Vakna av att min hyresvärd har tydligen inte skickat in papperna om att de ska tydligen byta internet leventör som nu kan ta upp till 7 dagar. Hade inte den blekaste om detta. De är såna små grejer som man blir lite små trött på att bo så här.

Så tyvärr kommer ja, antagligen, inte kunna skriva så mycket här. Eller joooo jag ska skriva massor från jobbet!

Nä måste sticka nu! Ha en solig dag nu alla glada, Puss!!

Av Lisettan - 8 maj 2011 15:31


Den förra hade typ gått bort.. huh??... jajaaaaa.. Nu e den iaf me!! Ska fortsätta glassa i solen o söka jobb nu..

Out-

Ovido - Quiz & Flashcards