Alla inlägg under maj 2011

Av Lisettan - 19 maj 2011 19:24


 

Om hon blivit för mycket på sistonde?? NÄÄÄÄ! Som vanligt diggar jag så klart dansen i musik videon


Denna mäsnniska e helt enkelt bara så härlig, gillar henne skarpt ! ;))


Av Lisettan - 19 maj 2011 10:59

 


Ibland är det bara en sån dag. Saknar han nått enormt!

Ska räkna ner..

Av Lisettan - 19 maj 2011 01:06

Jaha, då har man varit själv ikväll igen. Men va gör de när man har såna goa vänner, som exempelvis Ida, söta rara har pratat i luren me mig heeeela kvällen lång till typ NÖ! hehe, gu va vi kan kackla :) Tack iaf!    Och till alla andra goa vänner som direkt tänker på en när man e själv, som Marisolan, vill alltid komma och hänga och ha "avlösar service"(som hon själv, så fint kalla det)  med mig så fort killen e börta ;) Och Mika, som alltid står ut med mig och mina "problem" och alltid finns där för mig, (plus nåra till) de ni.. de e riktiga vänner :)

Som sagt ni är BÄST   

VAD skulle man göra utan fina vänner här i livet?!


 


Ja, man ska uppskatta allt i sin omgivning som man bryr sig om. Jag har blivit sämre på det, måste köra på bättring på de hädanefter.



JAHA... lägenhetsvisningen... blev aldrig av. Kvinnan ringde i sista minut och ställde in det, ville att jag skulle komma i morgon ist. Så det var lite synd, eftersom jag e hemma i sthlm nu.. så kan de så klart inte bli nån titt imon.

Vi bestämde helt enkelt att vi får ta de nästa vecka kanske ist.


Hemma hos föräldrarna var de myspys som vanligt. Hade lika trevligt och kul som jag alltid har när jag e hemma. Att jag skulle bli sån "mamma-gris" de trodde man inte för några år sen ;) De är nog det bästa jag vet. Att vara hemma bland min familj, finns nog inge bättre.


Jag bestämde mig oxå för att den dagen jag flyttar till vässe, den dagen ska jag DEFENTIVT köpa mig en cykel, och jag lovar gott folk att jag ska ta mi fan i mej cykla överallt då. Sånt jag aldrig uppskattade förut som jag lärt mig uppskatta nu!


Sen att jag kommer ha nära till mina föräldrar de är något jag uppskattar mest!

GUD va jag LÄRT mig uppskatta saker o ting. Men bra är väl de?

Ibland får man sig en liten uppvaknare och TUR de!


Nu ska jag ladda lite inför mitt BigBroooother program. Sen ska ja äntligen sussa, så vi hörs väl i mon!! 


PUSS PUSS


UPPDATERING: SAKNAR MIN HÖNY MASSSSSSSSOR NÖ!

hehe.. va bara tvungen. Bara för att ;)

Av Lisettan - 18 maj 2011 13:10

 


Är som sagt i Västerås idag ! :)

Och nu snart inom kort ska ja gå o kolla på en lägenhet (på Gryta) YEEEEY!

Va inte meningen idag egentligen, då min kille skulle följa med.. men nu när jag endå var här kunde jag inte hålla mig. Så drar med mig min föräldrar ist! :)))


Gryta. Ett område jag egentligen inte tycker om så mycket. MEN de ligger jätte nära mina föräldrar så de känns faktiskt bra! Och sen har jag ju aldrig gett området en chans, så vem vet. Kanske jag älskar de i slut endan.

Men bara för att jag titta på en lägenhet där behöver heller inte betyda att vi flyttar dit.

MEN ska iaf bli hur kul som helst! Ja ÄLSKAR och kolla lägenheter. Skulle kunna göra de bara för sakens skull ;)





Av Lisettan - 17 maj 2011 16:07

till mig själv, ger jag mig en rejäl klapp.

NU har jag ÄNTLIGEN sökt typ 8 jobb. Alla som undersköterska. Nu är det så här att jag saknar det sociala i det jobbet som undersköterskor har. Jag SUPER trivs på mitt nuvarande jobb. Jag kommer ALDRIG hitta så bra jobb som jag har nu, MEN jag måste utvecklas och gå vidare i mitt liv, så nu FAINALYY har jag sökt 4st här i Sthlm och 4 st i Västerås, så vi får väl se vart gudarna tar mig.


MEN måste säga att 2 jobb här i Sthlm verkar mycket intressanta.

Ett av dom var på en vårdcentral, inte alls långt ifrån min lägenhet.. lixom tänk om!!!! hihi!!


När jag fyllde i en ansökan, blev jag både påmind och lycklig, för titta: (!!!!)



SOM SAGT EN REJÄL KLAPP PÅ AXELN TILL MIG SJÄLV! :)


Nää nu ska jag sticka till mina föräldrar i Västerås såååå: seeee you!    

Av Lisettan - 16 maj 2011 10:28

NU börjar min lediga tid! Som ja längtat. Eller den började väl igår kan man säga.. Känns iaf härligt o veta att jag kan sova huuuuur länge som helst om morgona, Och kolla på film hela natten lång om jag vill de :)


Trotts min "sovmorgon" så vakna jag som alltid kl 09.00 konstigt de där, när man väl e ledig så är det nästan tvärt om, man vaknar tidigare? Hummm..


Idag ska de stooooooor städas här hemma, Skrubba ALLT från topp till tå. PLUS att jag ska EN GÅNG FÖR ALLA söka massa jobb idag(!) Fast de e lite klurigt de där, ska ja söka i vässe eller sthlm. De får helt enkelt bli så att jag söker i båda städerna, sen får man ta det efter hur det blir ;)

Nu: FRUKOST!


Så Out.


Måste bara säga att trots min ledighet så känner man hela måndags-ångesten endå (?) konstigt de där med måndagar..


Att så många hatar att ta tag i ansvaren.

Ja mennar Hur många är de EGENTLIGEN som gillar måndagar?


 


Av Lisettan - 15 maj 2011 13:51

Hemkomen, Från burr o skurr. De är riktigt

Söndagsväder idag = MYSIGT!


Ska äta mig gott, lägga mig med filten och data

och bara myyyyyyysa hela dagen lång!

Jag ska köra på en äkta söndag.

Äkta söndag= Förr i tiden fick man

inte göra NÅGOT. inte titta på tv, lyssna på radio

inte vara i stan, inte göra nått med andra ord.


Älskade Söndags Mys.

Jag är en Äkta Söndags Böna = Jag är en riktigt slapp potatis som älskar att mysa!   


P.s.  Azerbajian wtf  ?! 


Av Lisettan - 14 maj 2011 21:36

Hemma hos Lily o ja säger bara Eourovision here we come! Vi har redan mosat tacos o nu melodifestivalen så ching! 

 
Ovido - Quiz & Flashcards