Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Hatar Rubriker.

Av Lisettan - 12 maj 2011 23:54

      



   


-jaha, då har man lekt model. Där va några av de 500 fotona vi tog uppe på taket. Ville inte sätta in alla utan tjejernas tillåtelse först, så de blev typ bara på mig :( Men MEN.. 

Den på mig o Lill tyckte ja va lite små rolig, då vi båda kollar som vi ser nåt. Nåt som vi absolut inte gör. HAHAHA, vi leker model-töntar med andra ord.


O den sista på min balle, är för jag ville bara visa mitt fina körsbärsträd!

ja älskar de! Så hilmans vackert.


Jaha, torsdags kväll o jag e ensam hemma. De hör INTE till vanligheten ska jag säga er. 

Men nu e ja de, och därmed tid för fotona som tog eviiiiiiiigheter.


Imon e de fredag, men de blir ingen ledig helg för mig. Jobbar hela lördagen lång.

Och fredagen fast efter jobbet e de grillning, bränboll, och sånt, me jobbe. KÖL!

sen ska lilly o ja kackla hela kvällen lång :)


Så de kommer antagligen bli en shysst fredag endå, i hope!



Nu kom BF hem :))))


HÖRS IMON VÄNNER PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards