Alla inlägg under december 2010

Av Lisettan - 4 december 2010 21:10

Felizia kom på besök idag. Direkt vart de fläkt och fart. Vi gick på Julmarknad. Äntligen hittade jag mina bokstäver, i en stoooor storlek! 50kr st också, som taget! (på "nordanby gård")

Efter en lång promenad dit, kom vi hem och gjorde "julgodis" Jätte myssigt Och ja.. jätte gott!

Nu är vi alla utslagna och ska äta chips och gotta oss framför tv. Hoppas alla får en toppen lördagskväll ! 

      

 

  

 

Av Lisettan - 3 december 2010 14:52

På full fart väg hem mot familiya! Å längtat sä mycket, en helg med massor av mys! Love it! Ska äta gott titta på idol, bra filmer, hjälpa mamma sätta ut saker på internet kanske baka ja massor myspys denna helg :)) nu ska ja sjunga vidare till alla sköna låtar på Metropol, btw BÄSTA KANALEN! ;)

  

Av Lisettan - 2 december 2010 18:30

Städat, dammat, skrubbat, sorterat. U name it. Jag har gjort det idag. Nu tänkte jag äntligen ta en "paus" och skriva lite CV. På nått sätt har jag svårt att koncentrera mig, kycklingen kokar i köket och riset står på plattan.. de gör mig stressad! Vill bara ha min mat NU! Jag är en typiskt sådan som kan koka min mat alldelles för länge.. (för att vara på den säkra sidan) och jag rör alldelles för mycket, nästan så ja förstör maten! Ja ja.. Nu blir de bara strunt prat. Nä nu ska jag fortsätta vara effektiv!

 

Av Lisettan - 2 december 2010 01:42


happy happy happy. Undgomlig känner jag mig. Frihet, nytt och farlig. Jag och killen hade en toppendag, vi har pratat minnen och de har väckt lite liv i min rastlösa själ. Kännslor bubblade upp och jag kände mig fri. Ville helt plötsligt ut och skirka hur lycklig jag är. De va länge länge sen jag kännde så här. Och de är sååå underbart skönt.

Om de är någon som struntat i problem förut, då är det jag. Ändrade mig: precis som och vända på pannkakan, och har levt så de senaste åren. Har varit punkt och pricka med allt (vuxen iguess) har haft mycket på mina axlar, tagit ansvar för allt jag gjort. Tänkt på varenda steg jag tar. Men så idag kom den känslan av ungdom, fri och lycklig. Åt allt negativt rycker ja på mina axlar och ser de igen från ett barns ögon..


 

"Man blir inte vuxen förrän man vågar vara barnslig"


   Puss Puss  

Av Lisettan - 1 december 2010 02:58

Idag firar jag och killen 7 helt underbara och roliga år!

Kan ni tänka er, att killen jag trånat efter under heeeela min uppväxt, han jag alltid velat ha, han som alltid har varit den enda för mig, är min nu?!


Folk som följt våran väg och som vetat hela sanningen (Mikaela,Jonna,Johanna, Erika osv) tycker nog att de e lite små häftigt att endå just VI blev ihop, vi som alltid va betuttade i varandra ! Våran väg började egentligen när jag var 13år. De e konstigt, de är underbart att just min kille som jag heeela heeela tiden velat haft,sen 13års åldern, är min kille idag, vi som haft en kärleks historia långt tillbaka i tiden, blev vi.

De e riktig kälek de.


Jag är så lycklig att de är oss. Jag kommer alltid bara vara din   

Jag älskar bara dig mest i hela den här världen föralltid !!!!!!!!!!!!!!!!!


  Ett gammlat gammalt kort på oss..Har alltid gillat de här kortet, de andra (från den  tiden) vill ja inte visa förmina ögonbryn va fan 

inte o leka med (hahahahahaha) 


Av Lisettan - 1 december 2010 01:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards