Alla inlägg under december 2010

Av Lisettan - 12 december 2010 18:14

Idag vaknade jag på den bästa sidan. Ni vet när allt bara känns toppen!

Jag har pyntat lite mer här hemma, och slått in nästan alla julisklappar! Men har dock några kvar som ja måste in handla. Tog en diskussion me Lilo, om att handla in de sista den 23:e, men eftersom de har varit självmords bombare här i sthockholm. Så kommer vi in handla dom på ett annat ställe. Känns faktiskt mycket bättre. Sen drar vi till Vässe, Längtar massor!

Senare idag ska jag en gång för alla fixa mitt tagiska hår. Ska bli sååå skönt. Kan ge er före och efter bilder.. om ja hinner, men förbredd er på att jag e inte snygg nu (haha) i morse när ja sa de till killen, så titta han på mig och sa "men du e jätte fin i håret, problemet är bara att du inte kamar dig, din lilla ruggugla" hahaha, lixom tack för den! Här håller man på bökar och stökar, försöker gö julen så mysig som möjligt och va får man? En okamad ruggugla?!   


Nä nu måste ja fortsätta stöka.. Hörs sen Puss Puss !


 

Av Lisettan - 10 december 2010 13:51

Hola Amigos!

Nu e fredagen här, sweet! Men känns dock inte som hleg för moi, då ja jobbar hela helgen.. Men va gör de, när man ska ha fin främande idag!


Sitter på jobbet för tillfället.. dööööö tråkigt! men ska snart iväg till kista med Lilo. Sen ska ja möta upp kattis och vi ska snaska på taco och vin! Om vi har tur kommer de änu mer fin besök, då Ida o Helga kikar förbi HOPPAS JA!    Och JULIE kommer osså! Härligt nu när jag o julie är grannar. Helt sick att vi e grannar egentligen. Och när jag säger grannar då mennar jag GRANNAR på riktigt!   


Nä nu ska ja stick ut till Kista, så vi hörs kära vänner, Puss  

Av Lisettan - 9 december 2010 19:11

I "morse" satt jag på tbannan på väg in mot jobbet. Sökte lite snabbt på blocket efter mitt soffbord som jag suktat efter länge, och TRO PÅ FAN så var det där!!

Febrilt ringde jag upp tjejen i fråga, men inge svar..

Skrev email på engång.

Tiden gick och inget svar..


Dubbel kollade annonsen, hon hade lagt ut den idag 14:25.. i affären kostar den 2495:- hon ville ha 700:- 

Jag ska ha den!

 

 

Vid 17.30 ringde jag igen. Hon svara. Lite små kaxig och trött sa hon att det skulle redan komma en idag och kolla på de, men om inte hon tog de får jag det..


Jag grubbla lite till på de och erbjöd henne lite mer för bordet. I samma stund hörde en annan kille av sig att de ville komma och köpa vårat bord idag!


Helt plötsligt vart det ett triangelbyte som skulle ske här.

Jag sa till han som det var att jag väntar på svar från den andra annonsen, i och med att vi vill inte sitta utan soffbord om jag inte får den här.



Jag tog chansen och erbjöd henne en större summa än det hon ville ha.

Hon svarade. Tålamodigt och duktigt (???) så "tackar hon för erbjudandet", men måste låta den andra tjejen ta en titt och om hon inte ville ha det skulle jag få det?!


WTF!! jag erbjöd henne mer pengar för att JAG skulle få de IDAG! snacka om shysst lojal hon verkar va. & jag... en anning dock girig, envis och ego?? JA!


Så nu sitter jag här rullar mina tummar och hoppas att den andra tjejen inte tart!

Så jag HOPPAS verkligen jag har turen med mig idag   

 

 

 

 

Av Lisettan - 8 december 2010 17:11

Av Lisettan - 8 december 2010 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 8 december 2010 02:40

Vissa nyheter kan va bra, saker som ruskar om ens värld medans vissa kan få hela världen och rasa.. Jag är inget fän av nyheter. Oavsett bra eller dåligt. Vill leva mitt liv på en o samma tråd, stabilt enkelt o tråkigt. Japp de är så jag vill ha det! Men kommer aldrig o få så, så lika bra och hoppas hela tiden, på bara glada nyheter! 1 super rolig nyhet som jag vakna upp till idag var att en av mina gamlaste, nära vän ska flytta till 08 inom kort! Riktigt nice och vakna till en sån underbar nyhet :) Ja som sagt, finns alla slags nyheter. Nu håller jag tummar och tår att nästa nyhet i mitt liv, oavsett vad de kommer bli, kommer vara super o lika rolig som den innan..

Av Lisettan - 7 december 2010 14:37

Igår va de helvetes dagen. hade det riktigt tufft. Killen gjorde allt i sin makt för att få mig att må bättre   Och de hjälpte. Sen hade jag 2 söta änlgar vid min sida Marisol o Lilian.. Era ord gjorde super, vare sig ni tror de eller ej. Är tacksam för de lilla! Bara att veta att jag har er vid min sida gjorde hela min dag så sjuuukt mycket bättre. Men nu är jag iaf på fötter igen, kan bero på den goda middagen på Kho pangang igår med jobbet. Super trevligt! Jag har verkligen tur, som jobbar med de bästa gänget ever!! Synd bara att jag inte tittar upp på fotot, så felizia o julia gömms bakom mig. De va iaf höjd punkten på min dag igår   

Idag blir de kista med Lillo. Kulit!!!



 




Av Lisettan - 5 december 2010 00:52

Klockan e över 12slaget och det betyder att kära mor min fyller år idag!

Grattis till dig   (sa de iofs nyss till dig) Till svar fick jag "nu är jag en sex sexa" Du är verkligen det bästa. Finns ingen så speciel och go som du! Vackratse kvinna på denna jord, omtänksamaste kvinna och DEN ROLIGASTE någonsin. De är vad du är!


Ja kan på engång rekomendera en bra film som just handla om mammor "Mother and child" 2010. Handlar oxå om adoption.. Som sagt en bra film.


  

Ovido - Quiz & Flashcards