Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Day 30 – One last moment

Av Lisettan - 3 september 2011 23:49

åååå guuuu vilka tråkiga! eller e de bara jag som börjar bli trött?? Ja, jag gör väl den här sen e jag färdig med sketen, så jag kan börja på nästa :) den roliga. Jag vet att jag e sämst på att avsluta saker rätt. Den här t.ex skulle ju jag gjort dag vis. men meeen nu blev de så här. bättre de än inget.

Allstå ni får ursäkta mig, men ni har ju redan fått ett moment. och vill behöver ni verkligen ett till??? nä de blir för mycket, va? A! de tycker jag med!! Visst e de bra de där? när man snackar åt för er. ;)


Näj snällheten i mig säger faktiskt: skriv ett jäkla moment då!


hm.. ska de va ett bra? ett sorgligt? ett långt? ett kort? ett rått? ett kosntigt? de får bli ett om min vän,ett fint litet, men endå väldigt specielt mine, som ligger mig varmt om hjärtat:


Min bästa vän Marisol.

Vi hade känt varandra bara i något år, men de har alltid känts som vi har känt varandra hela livet.. Vi var på en kompis födelsesdagfest och firade henne. vi hade jätte trevligt den kvällen, vi skulle ut på krogen allihoppa.. verken jag eller Marisol var fulla, vi stod vid baren och snackade lite skit med folk. helt plötsligt viskade Marisol till mig. Som en blixt från klarblå himel  sa hon: "de känns som du är min ängla syster Sanna"


De vart och var ett moment på nått sätt. Eftersom både jag och hon har funnit varandra så bra, vi båda har en bakgrund som är väldigt lika, så känndes de jätte speciellt när hon sa så. Sen dess har hon och kommer hon, alltid att vara min ängla sis.


De kanske låter simpelt, töntigt och tråkigt i era ögon, men Sollan vet vad jag menar och de räcker, för oss var de en moment :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards