Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Day 23 – Something that makes you feel better

Av Lisettan - 16 augusti 2011 22:35








 



De är TYPISKT MIG!!! Förlåt, verlkigen. Har faktiskt heeeelt glömt bort den här. Men jag ska fasiken avsluta den. För det är typiskt mig att inte avsluta nått som jag på börjat. Jag var in på en väns blogg nyss, som jag inte vart in på ett tag och såg att hon hade gjort en ny sån här "lista" ville göra den, men kom på att jag ska nog avsluta den här först!


Nått som får mig att må bättre är: familjen, att vara med dom. Umgås med såna som vet hur jag fungerar i alla lägen, är nått som får mig och må "bättre". Sen finns de ju andra saker så som kärlek, kramar, varma ord, choklad, musik ect. men de jag tror, hur "dom" mennar med frågan. Är väl lite som en sak en grej man gör för sig själv, då alla har sina egna sätt och göra så man mår bättre. Mitt sätt är de klasiska tjej knepet. Om jag är ledsen en dag, köper jag gärna god grejer, så som glass.. går väldigt bra med en ben and jerrys, tar en stOr sked, drar ner persienerna sätter på Sex and the city och tar min mysiga filt och bara jobbar på mitt mående efter bättre kännslor ;) Ärligt vilken tjej skulle må dåligt efter en eller två timmas sånt?! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards