Alla inlägg under juni 2011

Av Lisettan - 8 juni 2011 08:15

Jahaa, då va man vaken. Eftersom jag har fått problem att somna om nu för tiden, så la ja mig i soffan. Känndes lite som en sån sommar morgon när man var liten. Jag kollade alltid på Garfiled, haik och den roliga tjejen, nu kommer ja inte på vad hon heter eller programet. Hon såg iaf otroligt rolig ut och hon hade alltid konstiga kläder på sig. Men nu när ja sätter på tv:n verkar de inte finnas ett skvatt?! Inte som på min tid iaf ;)

Nä.. ska försöka blunda en stund till iaf. Här får ni lite Nostalgi minne:


Av Lisettan - 7 juni 2011 20:33


  

Av Lisettan - 7 juni 2011 16:47





 


JAAA JAG E SUPER LYCKLIG IDAG!


Vilken





 underbar dag de här blev helt



 plötsligt !

Av Lisettan - 5 juni 2011 23:37

 


Jaha då var det bestämt jag ska flytta till Vallby i Augusti    eller nja.. de har varit betsämt länge. Jag har bara tyvärr inte haft orken eller tiden att skiva något om det. Men nu vet ni.

Valby och jag har väl egentligen aldrig varit bra vänner. Men nån gång ska vara den första. Om jag ska vara helt ärlig så hittar jag inte alls där. Men man lär väl sig ganska snabbt och de känns faktiskt som jag kan hitta sköna vägar att gå med min hund.

Man blir lite skitzo när man tänker på att man ska flytta hem igen. Ena dagen känns det bara hur härligt som helst, medans andra dagen - nästan sekunden efter- känns det lite som wtf hände, no way back agian?!?! haha.. (lät mycket bättre på engelska) lite så hemskt känns det. Det värsta är väl om man flyttar hem och sitter där och tänker "varför gjorde jag detta?" men vi får väl hoppas innerligt att den kännslan inte kommer.


Jag vet att man kommer säkert ångra sig 1000 gånger om, men jag och killen känns inte alls som "Sthlm:are" inge fel på dom, eller dom som vill vara det.. Men för att vara shyssta mot oss själv och vårda om våran egna förhållande så är den bästa lösningen att flytta hem.


Stockholm är en underbar stad. Jag gillar det mesta med den, men det ända som är grymt jobbigt det är två saker. Två stOra saker, det eviga lägenhets letande (för alla) ! Gud så jobbigt och tröttsamt det är. Kan väl säga så här: det är en stor anledning till att vi flytta hem, för helt ärligt så orkar verken jag eller killen sitta här som tokar och leta efter den "omöjliga perfekta lägenheten", känns lite som mission impossible.


Sen den andra jobbiga grejen: allt jäkla resande. Fy helskotta va jobbigt det är. Vart du än ska så är det ett långt resande.


Men resten, staden i sig, folket, naturen, kännslan, anonymeteten, allt utbud, är helt underbart här. Hade jag varit yngre och kanske singel eller om killen hade ett jobb, hade den här staden varit helt f-cking faboulus   


Men nu är det inte så. Nu finns det för mycket fördelar som ligger i Västerås fat. Vi tänker mycket framåt, och vi båda saknar nog våra liv hemma i Västerås.

Så de ska bli skönt att komma hem. Seciellt till min familj igen, gud så jag längtar. Att kunna cykla hem till dom, känns nu som rena rama drömmen.


Om gudarna vill, så kommer vi KANSKE flytta innan augusti. Då vi redan har en lägenhet där som står tom. Men de är om turen skulle vara på våran sida, och som vi alla vet så händer ju de typ aldrig. Men man kan ju alltid hoppas!



Av Lisettan - 3 juni 2011 18:43

Dibo älskar fontänen utanför oss (killen me;) nu har ja o pöjkarna kommit in från en dag i solen, vi vet inte om vi ska kö på minigolf, käka i gammla stan eller bio, DÅ JAG VANN TÄVLINGEN PÅ JOBBET IGEEEEN!!!!! snacka om att ja e grym på o jobba ;)) haha, ibland får man väl skryta? Måste gö ordning mig nu. Så hörs då puss! 

 
Av Lisettan - 1 juni 2011 23:55

Här ligger vi, jag och killen.. har tagit fram "sjukhus sängen" i tv rummet ;) och jag mosar på han massa gojibär, haha!!   

Måste säga att jag lät OTROLIGT arg o bitter i förra inälgget. Då jag spydde ut hej vilt. Men nu har de lagt sig, eller de la sig faktiskt ganska snabbt, typ påengång ;) men ibland får man såna där spy attacker på livet.



Killen igår när jag hälsade på han på sjukan..


 

NÄ nu tog Gojibären slut :( Måste skaffa mer :P så by by

Av Lisettan - 1 juni 2011 15:27

Å jävla pung skit bajs!

Måste spy ut lite här..

Min raraste och finaste pojkvän fick inte jobbet, som han var på intervjuv på. GHA! Känner mig som en 5 årig flicka, som vill sätta mig mitt i affären och skrika för att jag inte får min godis påse. BLÄ! vilken piss dag de här blev helt plötsligt.


Jävla Piss fan. Jag orkar inte "spela" frid o fröjd hela tiden, för livet är inte så! Iaf inte mitt. Vissa lever med balans, andra (som jag) lever i en jävla berg o dalbana. Idag blev som sagt min dag en riktigt skit dag. FAN FAN FAN!

GHAAAAAAA!


  

Ovido - Quiz & Flashcards