Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Day 02 – Your first love

Av Lisettan - 29 december 2010 00:12

OMG! De här kommer ni verkligen få ett gott skratt utav!


Första, första, föööörsta de var väl på dagis tiden då jag och Samuel byte gosedjur och lekte lite extra :)

Men när allvaret började var väl i fjärdeklass. De kom en ny kille till klassen.. Han va kort, med STORA svarta ögon,långa ögonfransar, lockigt brunt hår och han hade smile gropar. håll i hatten nu...

De va faktiskt "turken i skogen" JA!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!! vem kunde tro!  (skriver så, för när man googlar ordet vill jag inte att min blogg ska komma upp)


Herregud va folk har skrattat åt det. Om jag ska vara ärlig, så tycker jag nääästan lite synd om honom faktiskt. Ja ja.. Vi gick i fyran och han vart alltid så arg när alla barnen kasta saker! hahahaha, sköje bara!


Vi hade iaf en "romans" engång i tiden ;) Jag tror vi höll rätt länge på den oxå. Men jag kommer väl ihåg dagen jag gjorde slut med han. Jag hade bara helt enkelt tröttnat.


Han hade gympa lektion och jag fick en liten små flip och gick till is bannan, där dom åkte skridskor.. jag kommer ihåg att han hade de lite kämpit med och åka, då jag tror dom inte gjorde de så mycket i hans hemland.. han hade ett par bruna skridskor, som han hade fått lånat av skolan. Jag tyckte de va så fuuuula de där skridskorna. Jag ropade iaf in han och så sa jag bara det, vände på klacken och gick.

hahaha, snacka om att man var känslokall när man var liten!


japp de va den "kärleken", min första miss, och jag kan väl säga så här att de flesta har väl varit en miss på sitt sätt mer eller mindre, men till slut fick jag min prins som jag har idag, som jag alltid velat ha! :))


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards