Alla inlägg under oktober 2010

Av Lisettan - 10 oktober 2010 13:42

Hur kunde jag glöma min laddare på jobbet igår GHA! Antingen får jag helt enkelt åka in och hämta den, eller leva utan mobil för en dag?? Hm..


 


Av Lisettan - 9 oktober 2010 15:33


Skön resa-låt, ja mennar tbannan buss osv. Löve It!

I mina högtalare går den om och om igen och igen och igeeeen ;)


Av Lisettan - 9 oktober 2010 11:28

Lördag morgon. Jäsp. Trött som en snigel, men har verkligen bestämt mig för att vända på dygnet, där med basta. Ska snart dra iväg och jobba! Jag och Lilian bestämde oss för de igår, om ja ska vara ärlig lät de jätte bra igår, med att jobba idag, men nu: så här på en seg lördag morgon, då vet jag inte om de e så populärt?! :S Jaja, jag får helt enkelt göra mitt bästa. Eftersom jag har bestämt mig, psyikiskt och mental: på att jobba arslet av mig denna månad så e de bara att köra på!! :)))

Av Lisettan - 8 oktober 2010 20:02

Igår va de en dag med både massa glädje och bekymmer. På morgonen fick jag och killen riktigt goda nyheter. Vi blev sååå glada! så, håll i hatten nu, vi var uppe från kl 09.00 Så nu jäklar blir de omställning på dygnet ;)

 

Sen på kvällen bar de av mot lilla Ida för att fira henne! De va en riktigt trevlig kväll, med ett uur gött gäng.

Idag bestämde jag och mina nya arbets-kollega att vi skulle gå in och jobba (trum-virvel) som är Lilian !! hihi, så jag har suttit med min pekpinne och försökt lärt henne de mest väsentliga idag. Måste tillläga att hon e sååå duktig.


och tur att vi gick in och jobbade idag, för våran "team-leader" kom med blommor!!

Svd (som vi jobbar för) firar idag, då vi tidningen har vunnit ett pris.

Tänk er vad glad man kan bli för lite blommor!!!!

 

Ni får bilder sen.. från festen och självklart mina vackra blommor   

 

Nu: back 2 work, out..

Av Lisettan - 8 oktober 2010 14:14

Vi människor klagar alltid (om de nu ett socialtsampel eller ej?) Idag när jag var ute och gick, njöt faktiskt jag, för vilket underbart höst väder vi har fått! 

 


Bara som en lite påminnelse.. ;)

Av Lisettan - 5 oktober 2010 20:04

ja e såld, kär, galen, jag ska HAA!!

De kommer mitten av november, och de får kosta vad de kostar.

PLUS att de kommer i svart oxå, jiihoo, ska köpa båda färgerna..

Min chansning e att de kommer ligga på 1500 st.   


  

Av Lisettan - 5 oktober 2010 17:37

Hejsan Hoppsan sa.

Sitter på jobbet förtillfället och med lyssnar me söta Emma.Vi kan ju låtsas att de e jätte kulit. Idag har de skett mycket goda grejer i vårat liv. Jag känner mig som en stolt morsa och utslitet teddy bear.

Igår va ja med tjejerna och demostrerade mot rassism, om jag visste att vi skulle gå runt HELA stan hade jag nog hoppat de lite. Men nu visste jag inte de, jag var heller inte säker på att jag skulle följa förens i sista minut. Och gå och demostrera i högklackat var ingen snille idée riktigt. Fy helvete vad jag hade ont i hela kroppen när jag kom hem. De blev som de e alla andra dagar slapp i sofn me min älskling. Vilken lyx jag har egentligen, Vi- jag och han slappar varje dag i soffan, med godis och chips samt glass och massor av kärlek. Jag e lyckligt lottad jag ja.

 

Idag ska jag hem och fixa lite, då jag ska på födelsedags fest på torsdag.. Så behöver styra upp lite idag, sen imon ska ja försöka hinna med att åka ut till IKEA innan jobbet, för har lite o ordna upp där me. Sen e de äntligen Torsdag. Jag ska förengångs skull, festa!

De blir en gång om året nu för tiden. och på torsdag e de den dagen, så nu kan ju annan hur mycket jag styr upp innan de :)

 

Nu kommer Emma med "lunch"

Hörs!

Pöss..

Av Lisettan - 3 oktober 2010 17:58

De e precis de jag e!

Jag vågar inte tänka på de, jag vågar inte hoppas och jag vågar inte säga de högt.

Å kära gud, någon HOPPAS! Jag vet att ja tabbat mig själv, men bara de här sen ska jag sköta mig i alla evighet, snääälla!!

  


Nä nu ska jag inte tänka mer på det, hur svårt de än är.. Men jag kommer inte kunna slappna av förnes sanningen e framme. Ringde ett samtal idag, försökte luska mig fram.. men de gick sig inte!

sista gången: HHOOPPAASS!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards