Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Happyness

Av Lisettan - 23 oktober 2010 01:56

Kan inte beskriva min lycka i ord just nu. Men ja kan säga att jag är världens lyckligaste tjej som har en kille som han. Vår historia har inte alltid varit vacker. Ser framåt nu, och allt jag velat och önskat, allt ja trodde på var du..


Som sagt lycka. Du gör mig lycklig.


 

 
 
Ingen bild

Julia

28 oktober 2010 13:22

gah va ja glömt o läsa din blogg! but now im back ;)
suuuuuuuper glad för dig, du förtjänar det bästa av det bästa

 
Ingen bild

julia igen..

28 oktober 2010 13:22

fortfarande blir det bara halva mina kommentearer:S
aja, all lycka i världen till dig ;)

 
Ingen bild

igeeeeeeeeen

28 oktober 2010 13:23

LOve skulle också stå....skit blogg varför bara halva mina kommentarer????????????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards