Alla inlägg under juli 2010

Av Lisettan - 13 juli 2010 09:51

Hur klara man sig utan en mobil? Jag förstår inte.

Igår när jag skulle gå hem från Lilian, var jag tvungen och gå genom en skog, upprepar genom en skog, tyckte det skulle vara lätt som en plätt. Men när jag väl kommer in i skogen (sent på kväll/natten) funkar inte min mobil?! WTF   


Mitt hjärta började redan banka snabbare och svetten ran. Jag skrämde nog upp en del av mina tjejkompisar. Jag började skriva sms förbrilt    I tankarna gick de runt om tjejen (i kungsholmen?) som blev ner puttad för en bro, stockholm, farligt, mycket konstiga människor.Utan mobil kändes det som jag i princip sprang om kring där naken?! vem som helst kunde ju se mig och bara hoppa på mig. Och vad kunde jag göra inget!!


Jag överlevde. Väl frame vid T-bannan blev jag förbannad. På min jävla telefon.

Snacka om att man känner sig naken, exposed ! Konstigt, jag trodde ja va den sista som va beroende av mobilen. Jag hatar egentligen mobilen. Kommer i håg på den tiden de inte fanns.. Mycke bättre.. Men de e en annan historia.


När jag kom hem fick jag ett hum om hur jag kan kominucera med skiten. De ENDA sättet är högtalare. Jätte kul! Fick gå runt och blotta hela mitt såkallade "privat liv" igår. Gissa vad folk kollade!


    

Av Lisettan - 12 juli 2010 19:01

Sitter på jobbet nu med raraste julia vid min sida. Vi "jobbar" för fullt, blir alldelles gråhåriga här. Ute hettar det som fan och vi sitter här inne på kontoret.   

Nu e de bara en Timme kvar!!! ikväll blir de en tripp hem till lilianos me ida. Antar att cigg o kaffe på ballen e planen..


Började nästan bråka med Arab-killen i Arab-kisoken idag    De finns såna jävla idoter. Och det roliga är att jag måste dit igen! Känner mig uppladad för bråk ikväll (?)


Julia vill bjuda på en bild, hon ritat alldelles själv. Tror de ska föreställa henne?   


  

Av Lisettan - 12 juli 2010 01:44

Finns nog ingen som bytt blogg så många gånger som jag gjort..

Men ska inte säga säkert, men tror jag hittat den jag vill ha nu. Gilla denna eftersom man kan lösenordskydda vissa inlägg. Trivdes faktiskt väldigt bra med och ha den så på blogg.se, men de finns andra anledningar till mitt byte. nog om det nu.


Va tycker ni om min "And they lived happily ever after" ? Japp! Det e precis det vi gjorde, gjort och kommer göra, jag och min käraste kille och vänner samt familj. Gilla och höra den meningen, eftersom "sagan" e alltid så underbara. Lixom vilken saga e hemsk?   


Så japp, den passar min lilla saga perfa.


kl e nästan 2 på natten, sitter på ballen med data och cigg, killen tittar på Tv och jag, ja.. jag njuuter! imon e det jobbet som kallar. Så inte tid och skriva mer nu. Hoppas alla har en lika grym sommar som jag har.   


Pussar   


Av Lisettan - 11 juli 2010 19:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards