Alla inlägg under juli 2010

Av Lisettan - 17 juli 2010 22:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 17 juli 2010 11:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 17 juli 2010 11:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 16 juli 2010 18:22

Nu e allt som de ska va. Tank good for that    Idag va de stekning på stranden (bokstavligt talat) de va sjukt nice. Vattnet var klarblått och stranden va skön. Vi sa de, att de känndes precis som man var utomlands   


Jag försökte verkligen pressa   de gick väl en halvtimme, men sen när ja fick höra att min älskling inte hann komma, så blev de en massa snack bara.. Så nå färg? njaa.. inte mycke.. Men imon ska vi ta igen de!ja o my love. Härligt!!


Efter doppen i de blå, skulle ja hem o fixa mig. Menningen va en grillning med tjejorna. Men när ja väl var hemma och såg min snygging här hemma, kunde ja icke slita mig. Bestämde mig för en middag på balkongen ist med kanske en drink. Och besök från mina andra tjejor Julia o Matilda ist. De känns som jag varit ledig i en vecka för jag hunnit så mycket, men de e bara några fjuttiga dagar. Så på nått hum, ville ja helt enkelt ha lite kvality-time med min kära.


Så vi har bara haft de Gos här hemma. Så jädrans skönt! Finns inge bättre i världen än och vara med han. Nu e de film. Kanske hörs imon, ledsen för mina menlösa inlägg.. Men ja hinner ju aldriiiig!


Hörs då :)

Av Lisettan - 15 juli 2010 21:44

 

helt otroligt. nu gick de hur snabbt som helt att ladda ner korten? HAHAHA inget dåligt kort de där heller ;) ja o killen drog tidigt imorse till Vässan för att hälsa på hans rara mamma, som nyss öppnat en fräsch o fin frisör salong! efter de for ja hem till min familj åt Gött. 2 timmar senare satt ja på tåget på väg hem igen. eftersom ja inte har någon data längre ska ja möblera om här hemma,baka o somna tidigt. Imon väntar beachen. ja,ida o killen ska steeeka!! första gånger jag verkligen HINNER göra de den här sommaren. därefter väntar Grillning me tjejerna! ska ta massor med foton dels på min möblering o grillen lövar ;) har kommit på ett sätt o fixa data! så nu jäklar! ;)) hoppas alla får en super t

Av Lisettan - 14 juli 2010 18:00

igår Pajade datan Också. lovade bilder o sånt. men ser inte ljust ut. har nog aldrig levt utan en data, får se hur de går. eftersom ja skriver från min halv döda telefon nu så får ja fatta mig kort. idag hade ja besök av mina käraste, min familj! de vart grönan för hela slanten! åkte de mesta. SKIT kul faktiskt. trodde man skulle vara som en Kärring men när man väl kom dit, sprudla de i bena. väl hemma, kom Kärring syndromet. trött som bara den. o ja som lovat ida o lili med grabbar att fiska? hur ska detta gå? ligger avslagen på ballen med en hund lika av ska ta en powernap o se om ja Pallar med mig själv idag ;) så till er.. vi hörs väl när ja köpt ny data :( ska kolla om ja kan fixa nått kort här Ciao

okej de tog ca 30 år. får bli någon annan dag. out

Av Lisettan - 13 juli 2010 16:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 13 juli 2010 14:24

  

Ovido - Quiz & Flashcards