Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Friskis & Svettis

Av Lisettan - 31 augusti 2011 22:24

Idag började träningen. Lite smått sådär på jobbet.. Jag och Anita, som btw är några år äldre än mig.. tränade pilates på jobbet. Antia va sjuuuukt mycket bättre än mig.. hon sa de själv.. "jag har några år på nacken så jag kommer oavsett vara stelare än du" mmm YEAH RIGHT! haha.. kände mig som en flodhäst som låg och på golvet och kräla mig !

Efter det var vi fast. Fick i samma stund reda på att mitt jobb betalar mitt gymkort (!) så vi surfa alla ställen på stört. Vi kom fram till Friskis o svettis. Jag har inte velat tränat där då jag tror och har hört och uppfattat det som ett "inne ställe" att träna på nu förtiden. Jag ville ha där inge kunde se mitt fett skaka som ett asplöv när jag gjorde den mest simplaste övningen i världen. MEN MEN... nu va de enda som passade oss friskis. Av fler orsaker, så på söndag om 2v. kör vi igång!! Visst e de tragiskt, 2 v... haha.. så e de med full späckat schema ;) Och vem vet jag kommer SÄÄÄKERT älska friskis till sist!:)

Men efter som SATS öppnar i jul i Vässe så ska jag LÄTT börja där sen.. då e friskis bra.. med 3 månaders schema.. i think.. :))))

Nä nu måste jag faktiskt sussa. Vi får höras mer imon. Boss Boss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards