Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Åh Yes!

Av Lisettan - 29 augusti 2011 21:44

Hello! Hur står allting till? Själv känner jag mig äntligen stabil igen. Både fysiskt, psykiskt, mentalt och själsligt. Jag har ÄNTLIGEN flyttat till Vallby och jag måste faktiskt säga att jag gillart! Det känns lite som jag inte bor på vallby. Då jag bor längst ut mot skogen. Jag har verkligen störtsköna promenader, samt att jag slipper alla jäkla hundar som springer lösa och alla jäkla "gangster" barn. Som de fanns där i Sthlm (då vi bodde i ghettot). Jag och killen min har kommit till rätta i vårat bo, känns gott. Eller helt till rätta kanske jag inte ska säga, fattas lite saker här och där.Men i stort sätt är allting uppe.

När jag flyttade hit, stod de en stor rullande sak i våran lilla träddgård (ja, vi har en liten trädgård, wii) Jag tittade förvånat på den och sedan på killen. Han står med ett stort smile och säger att de e min.. En vespa??!! Han är så sjukt söt min kille. Självklart blev jag super lycklig, men huuuuur ska jag lära mig och balensera den där saken ;)

Vi har faktiskt tränat i helgen och de gick alldelles galant, förutom den biten då alla grannarna skratta åt mig, när jag skulle typ bära vespan bakåt.. som va otroligt svårt.. haha, ja svårt att förklara vad vi höll på med, men kul hade vi och kul och åka vespa var de oxå!


Jaa vad ska jag säga till er, jag har umgåts dagligen med min älskling, vi har rökt vattenpippa hejvilt vart på marknaden och haft massa besök från våra familjer, som har varit behövligt för min lilla själ :), vi har jobbat hårt i våran pyttelilla trädgård, klippt gräsmattan rensat och kapat av buskar, borrat tavlor ect. varit och handlat mattor tavlor osv. myst, haft kräftkväll.. ja vi har helt enkelt saknat varandra och bara umgåts med varandra.


Just ja.. måste bara säga: jag har äntligen fått jobbet som jag har börjat på. Då jag hade prövotid i början men nu e de official: ja är en "ordinare" ;) Och jag måste säga att jag har sjuuuuukt bra arbetskamrater. 

Idag blev jag erbjuden massa bilturer av dom, som jag senare i månaden ska utsättas för (hihi) jag är i alla fall sjukt nöjd  med allt där. 


Idag hade jag ett tungt samtal med en arbetskamrat ang. mig själv, hon påminde mig om en hel del och hon fick mig och tänka på en hel del, Då hon gav mig styrka på ett konstigt kanske bra sätt, som jag verkligen överväger.. SAMT vill jag ge den här låten till dig jag vet att du läser, du ringde mig idag förbrillt och undra massor.  SÅ därför avslutar jag detta inlägg med en låt som dels är skön och del passar för dagens händelser :)


Så lyssna och enjoy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards