Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

"bläkon"

Av Lisettan - 16 augusti 2011 21:02

Oj va jag börjar bli trött på min kropp. Har tyvärr fått suttit i massa samtal idag, igen ang. min kropp. Jag hoppas verkligen de här var den sista gången. För nu börjar jag bli trött på de här på riktigt!


Kännslorna har gått som rena berg & dalbannan idag. Helt sjukt tråkigt. Dagens höjd punkt var när jag fick tag på min efter längtade choklad på Lidel.


För ca 1v. sen va jag på Lidel med jobbet, gick förbi en skylt där de stod "passa på 9.90:- Cocos choklad" visste inte riktigt säkert om jag var sugen på den då så jag sket it. Åkte dit med pappa sen.. hittade inte den då, den va slut tänkte jag.. Sen har jag funderat o funderat på den där chokalden. Och jag har varit på Lidel ett ANTAL GGR. små kollat efter den och haft den i bakhuvudet.

Så idag, när vi stod i kassan, jag och pappa, så frågade jag.


Han trodde de fanns 2 kvar!!! han sprang och kolla.

Vilken Tur jag hade.. (?) jag tog en för jag var fortfarande skeptisk..


DEN VA SUPER GOD!


JAA de va min höjdpunkt idag. Kul, intressant, roligt inlägg?! Absolut inte.





Så jag säger bara en sak, som min brors dotter säger: BLÄKON (!!!) på de här inlägget plus den här skit dagen. Tack o Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards